• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • PernillaWaxin

novasmam:
    Bra tips om vilorummet.
    Jag tycker att det är intressant att höra hur det ´funkat med bebisar på gekås.
    Jag skulle inte kunna slappna av men nu som tur är kan jag det och ta min tid. Det ända som oroar mig är min sambo som inte riktigt vill släppa lös mig ensam på gekås
    Han ska med och hålla koll på mig hihi

• Lalalong

NovasMam
    Ja, det går liiite i lila, men jag tycker inte alls att det är flickigt utan vädigt könsneutral.
    Nu har jag ju knyttit fast det och allting, annars kunde jag tagit en bild på mitt till er.

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Lalalong

Tessou
    Vi kikade inte runt på heminredningen eftersom pengarna tog slut innan, så jag vet faktiskt inte om de hade varken tyger eller skumgummi. Leksakerna var jag ju och slog en kik, men kan inte svara på om jag såg rockringar... inget jag lagt på minnet i alla fall

• Sofia 80

Jag har inte läst hela tråden, så jag vet inte om någon har frågat detta förut. Men jag undrar om det är någon som varit på Gekås de senaste dagarna och vet om de har BMX-vagnen inne. Eller kan man ringa och fråga dom, så man inte åker i onödan? (eftersom det är det enda jag ska ha denna gången.......nästan! Hihi)

Är det någon som köpt den och det hur den är? Har för mig att den hade typ 3 olika lägen (så man kan fälla om barnet ska sova). Har jag rätt?

• Lalalong

Sofia80
    Hm... jag vet inte riktigt vad en BMXvagn är för något. Men den enda vagnen jag såg var i alla fall Modi Kombi, och sen hade de en vanlig sulkyvagn också. Typ paraplyvagn eller vad man kallar det.
    Någon annan vagn såg jag inte... Är det kanske sulkyn du menar? Kikade inte på den, kanske kan man fälla ryggen på den. Så är det den du menar så finns den... eller fanns i lördags i alla fall

• MGn

Va där igår. Så nu kommer lite svar:

De hade bmx sulkyn inne, kostar nu 439kr. fanns i svart, röd och beige. vet ej om de hade andra alternativ då jag inte tittade så noga. Är med tre läge, varav ett helt liggläge.

Rockringar med musik i när man snurrar den fanns.

• Sofia 80

Tack så jättemycket för svaren MGn och Lalalong! Jag åker nog ner imorgon eftermiddag. Hoppas också hitta ett par snygga jeans. Sist jag var där hade de inget som föll mig i smaken, så jag går fortfarande i mina gamla (utslitna) Gekås-jeans. En fin kjol hade varit bra att ha också...

Hehe.......ser redan hur pengarna försvinner!

• NovasMam

hoj boj..

jag köpte bmx vagnen nu i våras för 439:- eftersom vi skulle till florida och behövde en resvagn man inte behöver vara så rädd om! den funkade perfekt! va i barnvagnsaffär här i stan idag där de hade en identisk för 1195:-.. makalöst!! huuu...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden