• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tessou

Såg att du har en liten i magen oxå.. grattis!
    Köpte du nå "första kläder" eller så? Kanske lite tidigt...?

• Sweety82

Glömde ju, köpte massa bebissaker oxå

• Sweety82

Tessou: Tack så mycket Hmm.. ja kanske för tidigt, men har redan köpt en hel del saker *hihi*

• Tessou

Jasså? Jaa, man kan nog inte låta bli, finns ju sååå mkt sött!Vad har ni köpt då?

• Sweety82

Vi har köpt kläder, fast vi har fått en hel del från min sambos syster.. o så sängkläder o spjälskydd med mumin.. lite leksaker m m.. jag är helt tokig i bebissaker, så gulligt Men jag får inte köpa så mycket kläder mer för den minsta storleken har dom inte så länge juu.. Har du varit i Ullared på sistone då eller planerar du åka nåt?

• jacklin
    martina78 skrev 2006-07-05 21:24:56 följande:
    Åhhhh, imorrn bitti åker jag för en heldag på Gekås Har ju precis flyttat ner till Varberg så vi har inte mer än 30min resa dit!!!
    Vad kul att du också ska ner dit imorgon. Vi åker försig redan vid 7 på morgonen så fort jag lämnat av gubben på jobbet
  • Tessou

Har inte varit där på minst 8 år men vill dit igen SNAAART!
    Vill ju helst ha en liten då så man kan shoppa söta kläder! :D

• Sweety82

Tessou: förstår det, men det finns mycket annat roligt där också.. jag älskar inredning så det var min favoritavdelning Min sambo blev nästan tokig på mig för jag fyllde vagnen väldigt snabbt

• Tessou

Jaa, åker man dit är det bäst att ta med sig en fet plånbok.. man får mkt för pengarna men de ryker snabbt iaf!

• Lalalong

Åker till gekås på lördag!
    Hoppas hitta massor med kläder till lillan, lite till mig själv och en del till Mattias. Framför allt ska vi för en gångs skulle gå igenom hela affären. Innan när vi varit där har vi haft ganska begränsad budget och då har vi prioriterat kläder.
    Men nu ska vi kika på heminredning, porslin, köksgrejer o.s.v. också! Ska bli skitkul!!

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden