• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lalalong

NovasMam
    Vilken lyx!

Pratade med min pappa nyss, som är ett riktigt beatles fan, berättade om mitt fina spjälskydd och han konstaterade att han kanske också skulle skaffa sig en spjälsäng för att kunna köpa ett sånt skydd *s*

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Tygbiten

Ni som varit där det sista:
    - Har det kommit in höstkläder än!

Ska dit med hela familjen i augusti. Gubben får väl spader med det får han väl få då.

• jacklin

Inte ännu, vad vi såg, ska dit innan skolan börjar igen, ska kolla med de

• mammaNena

tygbiten: dom hade fått in massa vinter jackor :P

• NovasMam

de har fått in massor av overaller och vinterjackor redan.. men i värmen så e de inte så skoj å gå å kolla sånt nu =)

• Adelisa

åh, ska dit nu snart.. hur ser dt ut med folk nu i dagarna?

Spelar värmen, datum stor roll?

Alltså precis innan lön eller barnbidrag är bättre kanske??

Vad finns det för roliga grejer inne nu? ja, förutom det som alltid finns... (åker dit ett par tre ggr om året..) (har en fem månaders)

• Avelyn

Var på Gekås i fredags.. första gången. Bor långt därifrån. Det var lite folk där.. En superhet dag. Köade 4 min med min vagn. Skönt. Köpte en shoppervagn för 439 kr. Så nöjd. Köpte dottern ett par handskar till vintern Samt en jättekul krokodil. Funkar både som piano och som Xylofon. 39 kr *glad* Bild på vagnen finns i mitt galleri.

• Royalisten

Hänger med på den här tråden oxå!Ska till Ullared för första gången i augusti!Ska bli så spännande så!Räcker 500-800 kr?Köpgalen som jag är...Har dom typ festartiklar och sånt?Tar studenten nästa år så kanske man skulle passa på...

• mammaNena

royalisten: alltså det e billigt på ge-kås, men man blir lite blind på att det e för billigt och slänger därför i en massa saker, för allt e ju sååå billigt..  så har du bara en budget på 500-800:- så får du nog akta så att du inte har slängt i för mycket..  men jag gjorde värdens kap. köpte typ 10 par string för 1,95 st

• Ekorrfamiljen

Åh, precis vad jag letade efter!! (Den här tråden alltså.)

Vi ska till Mecka, jag menar Ullared, i slutet av juli. Lille Vendel är då 3 månader. Tips på vad vi kan köpa till honom där då?

Har skrivit upp:

*bodys

*byxor

*mössa

*jacka

*snuttefiltar

*sängkläder till spjälsäng

Är det fler saker man hittar billigt där nu? Har ju varit där massor av gånger, men nu när jag ska skriva inköpslistan står det still i huvudet.

**Ekorren med Tin -95, Troll -96 och Vendel -06**
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden