• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • NovasMam

jag har "beställt" john lennons spjälskydd och påslakan nu av sambons kusin som jobbar på textilavd! hon sa att det gick lite i lila?! stämmer de, de va ju någon som köpt det?!?!?!
    då kanske de e rätt så tjejigt?!!? *vet ju inte va bebisen i magen e för kön ännu*.. hrrmmmm... hihi

• Tessou

Finns det mkt tyger där? Undrar även efter skumgummi och rockringar..

Ha ha, nu undrar ni nog varför jag frågar nåt sånt.. men när vi väl skaffar barn så vill jag göra babygymmet själv, så de kan ju va bra att veta om "materialet" finns eller inte..

• MGn

Spjälskyddet i John lennon är såååå snyggt, är nyss hemkommen från ullared, men köpte den inte (har redan laban). Men gud vad fint, inte alls flickigt eller pojkigt, mycket neutralt tycker jag.

• MGn

adelisa:
    japps, enjoy milk fanns kvar...tror de fanns upp till stl 86. och det fann fina linneklänningar i storlek 68-86. I övringt mycket jeans också och naturligtvis bodies och t-shirtar. några enstaka overaller bara

• Adelisa

Någon som har bild på john lennon spjälsängsskyddet? vad kostade det där? (älskar Love serien!! har nappar o tallrik o mugg o mjukisdjur)

novasMam

tqack för tipset!!!!

MGn Åh, vill dit nu!!! Men det blir väl nästa vecka ev. precis innan barnbidraget..

• Adelisa

någon som vet om de har hoppgungor där??

• NovasMam

adelisa!

vi köpte vår hoppgunga där i märket pozy.. har vatt himla bra men lite dåligt "gung".. fast de har jag hört att många har =)

har tyvärr ingen bild på spjälskyddet men jag vet att sambons kusin köpte de + påslakan idag! jippie.... får de inte förrän nästa vecka! å har inte frågat va de kostade ännu heller.. hrmmmm!! tog för givet att de va hyfsat billigt iaf *smile*..

• Adelisa

novas mam

hi man gör ju det.. Men gör nog rätt i att tänka så.. inte ofta det är dyrt där

Vad kostade den där? hoppgungan??

• NovasMam

jag tror den kostade 129:-.. om jag minns rätt!! =)

njaaa man ska passa sig lite där, för det är INTE allt som är billigt! man lär sig när man varit där några gånger *smile*..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden