• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jacklin

Jag köpte inte så mycket, men lite vart det.

Blöjbadbyxor till Anton för 50kr
    Jeans till Viktor för 99kr
    Shorts till Viktor för 70kr
    Munkjacka till gubben för 119kr
    Fotopapper 40st för 99kr
    Plånbok till mig för 80kr
    Nattlinne till Kompisens tös dör 40kr
    2 st Ninja Turtles figurer till de äldsta för 70kr st.
    Och sen lite godis och hygienarticklar.

Kompisen köpe mest bara kläder och hon fick en massa för 2500kr

• jacklin

Oja det är ju det. Ska dit med en annan kompis nu innan skolan börjar, ska inte köpa så mycket då heller, men ska börja spara en massa pengar så man kan åka dit i oktobet/november och köpa till våran nya lägenhet och julklappar till ungarna och då behövs en del pengar.

• jacklin

Det var såååå lugnt idag där att jag kunde gå i lugn och ro och bara titta på sakerna och se riktigt vad de har så man kan planera bättre nästa gång. Sen hade jag en massa tid över med, för kompisen tog tid på sig hennes första besök

• Tessou

Mm, även om man har lååångt dit så tjänar man in det rejält iaf!

• mammaNena

jag va på ge-kås innan i eftermiddags.. helt lagom med folk.. visst det fanns som alltid några galna räser tanter, som verkligen gör själ för att kallas räser.. akta hälsenor och tår, ni som aldrig varit där :P
    handlade för 1600:- fick massor av bra att ha grejer.. köpte typ 15 flaskor med Vo5 shampo och balsam
    en grej jag blev väldigt irriterad på va att dom hade jätte mycket kläder till små killar. st 50 och uppåt. men nästan inte ett plagg till tjejer.. så till mia blev det bara ett par byxor och en munk jacka.. men men får vänta till hon kommer till st 80, då ska det handlas...

• Lalalong

Oojjjjj vad jag handlade!!
    Sjukt mycket bilar var där, har nog inte varit med om att det varit så mycket innan. Vi fick parkera jättelångt ifrån entren, (Fick köra upp för en backe, och sen upp på ännu en platå) rätt jobbigt när det var dags att forsla kundvagnen från entren bort till bilen

Men inne var det inte såååå farligt med folk ändå, det gick att ta sig fram

Vi hade tänkt att denna gången ska vi verkligen handla, vi har inte haft så jättemycket pengar när vi handlat förut så vå har fått räkna efter lite och så. Denna gången skulle vi verkligen handla, men satte ändå upp att mer än 5000 ska det inte gå på. Trodde det skulle vara lugnt med den gränsen
    Så jag såg framemot att kolla heminredning och sånt också denna gången, förr har vi alltid koncentrerat oss på kläder eftersom vi haft begränsad budget.

När jag fyllt kundvagnen med kläder till lillan, Mattias och mig, samt lite andra bebissaker som leksaker, nappar, spjälskydd o.s.v. så ville jag gå ut och tömma vagnen och gå in igen... Då hade jag handlar för 4700
    Men vi fick hur mycket som helst för de pengarna, kvittot är typ en meter långt!

De måste ha fått in mycket nytt sedan du var där i förrgår helenas83 för där fanns ju hur mycket som helst kläder till tjejer i 50 och uppåt.
    Jag handlade i 62 och 68 och fick massor med boddies, byxor, tröjor, munkjackor, pyjamas o.s.v.
    Har nog ett ´20-tal plagg till lillan som hon kommer att vara jättefin i

Det stora fyndet som jag är jätte nöjd med är nog min matstol. En disneystol i trä i gult och vitt. En målad Nalle Puh på ryggstödet och en plastbricka som man sätter på.
    350 kronor kostade den och det är verkligen ett bra pris. Speciellt med tanke på vad de brukar kunna ta för disneysaker över huvudtaget.

Sen är jag ypperligt nöjd med mitt John Lennon spjälskydd. Skitfint är det och riktigt högt och tjockt. Det Klara hade innan var också från Ullared men mycket lägre och tunnare.
    Detta är ju ett sånt de tar en femhundring på typ babyland och så. 129 betalade vi. Det går ju inte att inte vara nöjd!

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Lalalong

Alltså ja... matstolen är ju inte min, blir svårt att få plats . Menar så klart att jag är jätte nöjd med Klaras matstol! (Även om hon inte kan ha den riktigt ännu)

• Novus

Vet ni om de har mattor där? Letar efter en matta till dotterns rum, men de kostar ju runt tusenlappen annars.

• Lalalong

Novus
    Japp! Vi köpte en matta till hallen igår, 80*200 cm för 119 kronor.
    Dessvärre kan jag inte svara på om de har mattor som passar i barnrum, det kikade jag inte efter.
    Men mattor finns i alla fall!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden