• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Sweety82

Ja det har du rätt i, innan vi åkte ner så bestämde vi oss för en summa att handla för och vi lyckades faktiskt hålla oss till det, kanske 200 kr mer.. vi tog en liten paus i shoppandet o gick ut o lämnade sakerna i bilen o då såg vi hur mycket till vi kunde shoppa för Men vi hann precis, för vi kom dit vid 12-tiden o dom stängde kl 16

• Tessou

När min familj åker dit så köper de massor med mat och julklappa/föd.presenter till hela släkten + kläder till sig själv. Alltså, deras kvitton brukar vara flera meter långa!
    Helt sjuk!

• Sweety82

Haha.. det kan jag tänka mig, vi fick ju 2 kvitton eftersom vi tog en paus o betalade det vi hade i vagnen men dom var långa... men man tyckte inte att man hade handlat så mycket när man kom hem.. tyckte hälften av sakerna försvann.. haha.. Min sambos föräldrar o min mamma följde oxå med till Ullared så det var ju deras saker oxå i bilen, därför minskade det en hel del när vi kom hem Nä nu ska jag sova, gonatt!

• Tessou

Aha, okej. Själv vill jag åka dit med bil men har inget körkort så antingen åker jag med min Sambo (som HATAR o shoppa så Gekås är nog inget för honom! ) eller med mamma o dem.. De finns ju bussresor men då finns det nog en maxgräns på hur mkt man får köpa, så att det blir rättvist för alla... eller har jag fel om detta?

• Carro E

Ja en timme från göteborg var ju inte så mycket

Då måste jag åka dit på semestern

• jacklin

NU har man vart där igen. Lungt och skönt, inte mycket folk alls. Köpte inte så mycket denna gången, det gick bara på 1103kr, men kompisen köpte för ca 2500kr och den massa kläder bara.

• mammaNena

jacklin: va det idag du var där?? funderar på att kanske åka sen i eftermiddag när killen kommer från jobbet...

• jacklin

jopp, vi åkte redan 7 så det var svalare att köra. tar ca 1 timma.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden