• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • claudia79

scrapaddicted gillar jag -bra service,stort utbud och snabb leverans

• Fnyz

är det ingen som har något å säga om minneskatten? jag har hittat massa saker jag vill ha därifrån å man kan ju få på faktura åxå så det låter bra men de skulle vara skönt å få höra från er

• Carolina1979

Fnyz - jag hittade också en massa jag ville ha därifrån, fyllde i allt - men när jag kom till sidan där jag skulle klicka mig till beställningsbekräftelsen, då kom en error-sida upp

• annika5064

Fnyz - Pysselpunkten...men pennor, fluid chalk köper jag hos Minneskatten...nästa blir Scrapperiet!

liinda;
    du frågade om Quickutztång tidigare; jag var själv inne på att köpa en i början av min karriär, men den är ju rent ut sagt skitdyr! För hur länge tycker man att ETT alfabete räcker? Nej, jag köper istället från www.scrapfun.se; hon har massor att välja på och frakten blir aldrig dyr! Så, för de pengarna man måste betala för tång och alfabeten kan jag handla MASSOR från ovanstående länk!

• annika5064

Fnyz, jag har bara gott att säga om Minneskatten; trevliga kontakter och snabba leveranser, så köp du!

• tr3z

åh, trodde mina stansar skulle komma från pysselpunkten idag men icke! och imorgon har jag inte alls tid att ens hämta ett paket om det skulle komma... *suck* vill ju stansa och stansa!

• Amelié77

Minneskatten är superbra! Jag har också bara positivt att säga om dem. Snabb leverans, snabba och vänliga svar på e-mail.

• Camasunary

Oj, mycket kul på scrapfun!! Tack för tipset Annika.

Såg de snygga bokstäverna som tr3z (tror jag det var) hade på sin utmanings-layout... sånna skulle jag vilja ha!

• Matriark

Fnyz -mina favoriter är pysselpunkten, scrapaddicted och minneskatten... jag har också bara bra att säga om minneskatten, har funkat bra gångerna jag har beställt, dom har många fluid chalks och billigaste jag hittat, och jag gillar deras nyhetsbrev. Rusar direkt och kollar vad dom fått för nyheter när jag fått det

• Lingonflickan

Åh vad jag blir less på det här. Vill ha mina primablommor! Beställde från vixxxans då hon hade så fint erbjudande. Visst hon har haft stängt pga tråkigare omständigheter, men nu har hon haft öppet ett tag igen. Hon har tom uppdaterat hemsidan. Men jag väntar fortfarande på det manuella bekräftelsemailet så jag kan betala och invänta leverans. Har tänkt använda blommornma på flera LO:s som nu bara ligger. Hinner inte vänta så mycket längre... Har ni andra som hoppadew på erbjudandet fått något mail??

Svar på tråden Scrapträsket 2