• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis
    tr3z skrev 2006-07-11 22:08:39 följande:
    åhh, bekräftelse från pysselpunkten, mina saker kommer imorron! Å jag är inte hemma! Men hela helgen jobbar gubben............
    När betalade du? Jag betalade igår eftermiddag och väntar på min bekräftelse.
  • scrapgodis75

Ja ghar en liten fråga?

Vad nappar ni på när ni handlar i en webb-butik? Fraktfritt eller 10-15%?

• Skumpis
    scrapgodis75 skrev 2006-07-11 22:35:39 följande:
    Ja ghar en liten fråga?Vad nappar ni på när ni handlar i en webb-butik? Fraktfritt eller 10-15%?
    Det jag tjänar mest på, dvs beroende på hur mycket jag ska handla. Ska jag handla för över 500kr så är ju 10-15% bättre än fraktfritt.

Jag sitter här och scrappar för en receptswapp. Det är sååååå kuuuuul. Rekommenderas verkligen som omväxling till LOsarna. Just nu finns en receptswapp på Scrappiz med Kakor i långpanna. Gissa om det blir massa mumsiga recept Platser finns kvar så skynda skynda anmäl er till receptswappforumet!!!
  • Jen 82
    Linzan skrev 2006-07-11 22:29:03 följande:
    Hej allihop!Jag är helt "färsk" i detta forum - familjeliv.se - blev tipsad av en kompis. Hamnade av någon underlig anledning inte i det forum som det var meningen . Skulle ha kollat in hur man får barn att somna - men det här var ju MYCKET roligare *stort smile*! Scrappar själv hellre än lägger truliga barn... En lite fråga till er? VAR hittar jag detta "galleri" där bilderna inte finns. Har inte lyckats hitta något.Tack på förhand!
    I de flestas kryp in finns ett bildgalleri, klicka på någons namn och sen på bildgalleri... Där har vi lagt in kort
  • Skumpis
    scrapgodis75 skrev 2006-07-11 22:35:39 följande:
    Ja ghar en liten fråga?Vad nappar ni på när ni handlar i en webb-butik? Fraktfritt eller 10-15%?
    Nä, jag ångrar mig Fraktfritt lockar mest. Rent psykologiskt så känns det inte bra när man måste belala 60 spänn för "ingenting". Jag är en lättlurad typ som _alltid_ faller dit när en butik har fraktfritt

*längtar till mässan då ALLT är fraktfritt*
  • Johannapanna

Scrapgodis: Håller med Skumpis. Fraktfritt är svårt att motstå!!

• Linzan

Hej Jen 82!
    Tack för ditt svar! Nu blev jag MYCKET klokare

• annika5064

Scrapgodis,

FRAKTFRITT helt klart! Håller med Skumpis om den psykologiska biten i det hela...

Svar på tråden Scrapträsket 2