• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Lingonflickan
    Malin Ulrika: Är lite nyfiken på det där med byte. Men hur hade du tänkt dig rent praktiskt? Tänk om du inte är intresserad av mitt "överflödslager".
  • Lingonflickan
    Carolina1979 skrev 2006-07-11 20:29:50 följande:
    Hur gör ni för att citera någon och få in det i ruta?????? Och man måste ha PLUS för att det ska funka
    Men svarsknappen funkar inte för mig, fast jag har plus.
    bitte71 skrev 2006-07-11 20:41:58 följande:
    Går inte att komma fram till vixxxans ikväll. Sidan verkar ligga nere. Jag har oxå beställt därifrån och det var nästan två veckor sedan. Fick orderbekräftelse förra tisdagen och betalade i onsdags .Fortfarande inga grejer - jättetrist! Man är ju van vid att leveranserna kommer snabbt annars! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    Det var likadant senast jag beställde därifrån. Tog evigheter... Snabbare leverans från paperarts tom.
  • Lingonflickan
    2XA: Menar du att du kommer fram eller att du fått snabb och bra respons? Kunde nu komma in på sidan och har mailat. Hyser inga jätteförhoppningar dock eftersom jag har dåliga erfarenheter.
  • annika5064

Tack för hjälpen! Tur jag är en +are då...

• tr3z

åhh, bekräftelse från pysselpunkten, mina saker kommer imorron! Å jag är inte hemma! Men hela helgen jobbar gubben............

malin ulrika - jag återkommer gärna typ i september eller så, då borde jag ha byggt upp ett litet lager igen 

• malin ulrika

mamma i småland
    (och andra som vill byta), ja jag tänkte mej väl antingen att man skickar lite "överraskningar", eller så kan man ju ta kort på vad man kan tänka sej "byta bort", så att man får ungefär lika mycket, typ... Man kan ju skriva meddelanden i så fall, så vi inte behöver ta upp för mycket plats här i tråden om det...

• Linzan

Hej allihop!
    Jag är helt "färsk" i detta forum - familjeliv.se - blev tipsad av en kompis. Hamnade av någon underlig anledning inte i det forum som det var meningen . Skulle ha kollat in hur man får barn att somna - men det här var ju MYCKET roligare *stort smile*! Scrappar själv hellre än lägger truliga barn...
    En lite fråga till er? VAR hittar jag detta "galleri" där bilderna inte finns. Har inte lyckats hitta något.
    Tack på förhand!

• Linzan

Hmm - där bilderna FINNS menade jag förstås...

Svar på tråden Scrapträsket 2