• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

Weklund - Länken funkar inte utan man kommer bara till Panduros förstasida. Personligen tycker jag panduro är tråkiga när det gäller scrapbookingprodukter. Jag skulle hellre plocka ihop något själv.

• Weklund

skumpis - ok ok bätre ja lyssnar på dom som vet :)

• Skumpis

Weklund - hihi... fast jag vet vilken djungel det är när man är nybörjare. Köpte mina första saker i december.

• Jo79
    bitte71 skrev 2006-07-13 09:50:58 följande:
    MiS: nä, inga blommor i mitt paket idag! Men jag fick ett paket idag som var "Worth Waiting for" om jag säger så. Chloes Closet-papperen var nog de finast jag ngnsin sett *kär* Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    Är inte ALLS avundsjuk.... Oskyldig Vill oxå ha Chloes closet- papper....Skrikandes
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Har lagt in en Lo i galleriet som är en ren (i stort sett) kopia. Hade från början tänkt att den skulle vara med i utmaningen, men kom på att det det skulle ju vara med "en dag...." oxå... Så jag får göra en till!

Mamma till KaramEllen
  • Lingonflickan

Yiiihaaaaaa! Paket från sagomamma OCH Vixxans idag. Men säg den glädje som varar för evigt... Saknas själfallet en påse blommor. *SUCK* 'Djup suck*

• Sagomamma
    Skumpis skrev 2006-07-13 10:28:02 följande:
    Jag fick paket från Pysselpunkten igår. Blev lite besviken på Chipboardbokstäverna jag hade beställt De var betydligt större än jag hade tänkt så jag vet inte hur jag ska använda dem *snyft* Tips någon?Nu väntar jag på paket från Sagomamma (när skickar du det??? *ivrig* ) Skulle egentligen bara beställa en enda chalk för min favvis är slut (och det kan man dö av ). Så bra att man slipper betala 59 kr i frakt om man bara vill ha en chalk Fast nu råkade det bli lite mer än så Funderar även på att göra en liiiiten beställning från Scrapfun Och sen blir det en stor beställning från ScrapAddicted nästa månad. Måste köpa ett nytt album. Men sen ska jag inte shoppa förrän på mässan Ni som ska på mässan i Göteborg; Vilken dag ska ni gå? Vi kanske kunde luncha ihop? Vore kul att kika på varandras shopping och tipsa om vart man hittar saker billigast Framför allt vore det kul att träffas IRL.
    Skickat såklart
  • Anne81

Ska på mässan i gbg och är intresserad av att träffa er andra scrapande FLare:

Anne81 (vet inte vilken dag, är flexibel)

• Jo79
    Skumpis: Absolut!! Det hade varit kul att träffas IRL på mässan....
    Anne81 skrev 2006-07-13 14:03:59 följande:
    Ska på mässan i gbg och är intresserad av att träffa er andra scrapande FLare:Anne81 (vet inte vilken dag, är flexibel)

Anne81 (vet inte vilken dag, är flexibel)

Jo79 Har inte bestämt dag.... har dock förvarnat sambon om hela helgen...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2