• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mystjejen

Nu har jag gjort en beställning. Hoppas det gick bra!!
    Nu är det dags att krypa till kojs... God Natt på er!!

• malin ulrika

skrutthumlan2,
    i värsta fall kan man ju ta ut den ur fickan, men risken är om man visar den för folk att de skitar ner ens fina grejer om de inte är i plastfickor...
    Om man t.ex. lägger till små grejer i kuvert etc, så tänker jag mej att man kan försiktigt ta ut dessa ur fickan om man skulle vilja.

• Sussieb

Ett tips till er som vill komma i kontakt med vixxxan maila henne på denna adress den fungerar jättebra v.toverud@telia.com

Natti natti alla!

• bitte71

Sussieb: jo, det är sant Generad Fick svar från henne sent i går kväll där hon skrev att hon postat paketet i söndags och hon bad om ursäkt att det dragit ut på tiden. Vidare skrev hon att hennes pappa fått en blödning i huvudet och därför hade hon haft stängt. Nu skäms jag lite, men jag får skylla på graviditetshormonerna (om man nästan börjar gråta i affären för att de inte säljer vanlig citronsaft längre så kanske du fattar? )

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Lingonflickan
    Sussieb: Jag har haft problem med vixxxans tidigare. Då gick det fortare att få paket från utländskt företag än svar på mail från henne. Fick faktiskt aldrig svar ens en gång, men till slut kom min beställning. I det senare fallet har jag oxå varit i mailkontakt med henne men blev serverad en uppenbar lögn till svar. Väntar fortfarande på leverans... Det är av intresse i forumet vilka butiker som är bra och vice versa.
  • bitte71

Förresten MiS: undrar om hon kanske blandat ihop din och min beställning? För hon skrev på slutet: Hör gärna av dig när blommorna kommit? Och jag beställde bara papper - inga blommor men det gjorde väl du?

• Lingonflickan
    Bitte: Jo, det gjorde jag. Om hon nu gjort fel blir jag galen! Jag behöver blommorna till några LO:s från första året, och det innan den 27:e för då ska jag ha barn. Konstigt bara att jag fått mail angående dem till min mailadress...Förvånad
  • bitte71

MiS: ja, det behöver ju inte vara så - ska strax gå ut och kolla posten. Hon kanske bara skrev fel, vad vet jag?

• Lingonflickan

Bitte: Ja, vi får hoppas på det bästa. Annars får vi väl lösa det. Men jag kommer ändå att undvika den butiken i fortsättningen. Det var ju bara det att det var "An offer I couldn't refuse" (fritt citerat ur ni vet vad... )

• bitte71

MiS: nä, inga blommor i mitt paket idag! Men jag fick ett paket idag som var "Worth Waiting for" om jag säger så. Chloes Closet-papperen var nog de finast jag ngnsin sett *kär*

Svar på tråden Scrapträsket 2