• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Cheri

lägger i favoriter.. helt av med mig är ni inte...

• dramaqueen
    Fnyz skrev 2006-07-13 21:28:12 följande:
    dramaqueen: jag har en mars -06 å började scrappa nu i April för det är ju nu när jag är mammaledig som jag har tid å scrapap matilda somnar klockan 20:30 å då sätter jag mig å scrapapr fram till 00:00 å sen sover jag å matilda till 08:30 då går vi upp å är båda utvilade så de funkar fin fint, fast tid med sambon blir de inte nå av de kommeri september de.

Fniss, ja ja, jag får vänta tills hon somnar tidigare på kvällen alltså Här sover vi inte förrän mellan 23 och 06 så då är jag TRÖTT ... Just nu sker scrappandet i 20-30 min intervaller då och då och resultatet blir där efter

Jag har tex inte lyckats bli klar med min sida där jag fick använda min efterlängtade hörnstans ... Vet inte vad jag ska skriva

Jag köpte min på scrapandgiftcorner, där är det alltid gratis frakt över 100:-. SUPERBRA!

Jag la en beställning på Dreamcottage idag, det var evigheter sedan sen sist, har haft sådär blandade erf. av dem så nu hoppas jag att det blir jättebra denna gång!

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • Cheri
    2xA skrev 2006-07-13 21:32:38 följande:
    Nämen hej på dej Cheri! Det var länge sen sist! Vad har du pysslat med?
    Ja det var ju ett tag sen, vart tar tiden vägen?

Jobbar, barnen, sommar skulle jag vilja säga att jag pysslar med

Scrappar lite i huvudet sålänge så knåpar jag ner det så fort tid infinner sig!
  • annika5064
    Cheri skrev 2006-07-13 21:30:13 följande:
    lägger i favoriter.. helt av med mig är ni inte...
    Nämen, välkommen tillbaks! Då kanske man får se lite nytt av dig igen, då? Känn ingen press...Flört
  • StockholmsPärlan

Hej hej! Håller på med mina semesterbilder nu och undrar om ni har några tips att ge eller om det är någon som har semesterbilder i sitt bildgalleri som jag får kika på? Vore snällt :)

• annika5064

Vet att tr3z har, från Thailand...

• dramaqueen
    StockholmsPärlan skrev 2006-07-13 21:41:57 följande:
    Hej hej! Håller på med mina semesterbilder nu och undrar om ni har några tips att ge eller om det är någon som har semesterbilder i sitt bildgalleri som jag får kika på? Vore snällt :)
    Jag har påbörjat ett album om semester i grekland ... ska se om jag hittar bilderna på de LOs jag gjort så ska jag lägga dem i galleriet.
    Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • Cheri
    annika5064 skrev 2006-07-13 21:41:26 följande:
    Cheri skrev 2006-07-13 21:30:13 följande: lägger i favoriter.. helt av med mig är ni inte... Nämen, välkommen tillbaks! Då kanske man får se lite nytt av dig igen, då? Känn ingen press...
    nejnej, jag håller mig här i bakgrunden.. än så länge
  • StockholmsPärlan

Dramaqueen: Tack det vore jätte snällt, är verkligen behov av lite insperation, tips och idéer.

Svar på tråden Scrapträsket 2