• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Sussieb

skrutthumlan2 av priset att döma så verkar det vara ett 6x6 album.....
    Här är hennes mailadress... charlie@meloon.se den står i gult så den var svår att hitta....

• skrutthumlan2

Sussieb!
    Tack så jättemkt!

• Skumpis

Mystjejen - Jag har ett ordentligt lager med Bazzill. Köper helst linnestruktur. Sen har jag prover på monoserien som jag använder när jag ska beställa titlar från scrapfun. Tröttnade på att få hem titlar i fel nyans.

• sofiemalmö

Hej alla!
    Nu har jag gjort min första LO, tiiita gärans på den och säg vad ni tycker. Jag tåler kritik, vill ju så gärna bli duktig på detta som är så roligt.
    Är det någon som har bröllop LO´s? Förslag? Jag ska göra ett till en bekant men vet inte riktigt var jag ska börja...

• Bejbi78

sofiemalmö

OJ! Vilken jättefin premiär-LO

• cia75

Kikade igenom länkarna till svenska butiker och hittade ett par jag missat!! Skoj!
    Kanske kan ni lägga till denna som jag tycker har ett stort utbud och är bra!
    shop.d-u.nu/

• dramaqueen
    StockholmsPärlan skrev 2006-07-13 22:42:33 följande:
    Dramagueen: Låter bra.. Kikar imorn. Tack!
    Nu har jag lagt in mina greklandsLOs i galleriet. De är 8*8 sidorna. Hoppas du kan hitta något som inspirerar dig! Jag har censurerat bilderna så de blev lite skumma *fniss*

Välkommen!
    Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • sofiemalmö

Tack för alla uppmuntrande svar..oj blir nästan generad..:o)
    GUd vad glad jag blev att den blev godkännd..:o)
    När man tittar på vad ni gjort så undrar man om man någonsin kan bli så duktig. Men övning ger färdighet heter det väl?
    Kraaaaaaaaaaam

• Camasunary

Jag skickade en beställning till Vixxxans sent i tisdags och fick mitt paket idag!! (hade jag varit lite snabbare med att betala så hade jag nog kunnat haft det redan igår!)Så det verkar ju absolut som att hon är värd en ny chans?
    Beställde eftersom hon hade papper som jag letat jättelänge efter och nu har jag mina fina papper här!

Mitt paket från usa lyser dock fortfarande med sin frånvaro..

• malinka2

ÅÅHHH jädrans ekonomi!!!! har ingen scraplust nu på sommaren men shoppingsuget är det inget fel på, VILL handla!!!!! FK krånglar med min utbetalning o vi är jäättefattiga *tyck synd om mej nu ;.) * Vill ju shoppa ju!!!!Såg en tråd på scrappiz om några nya papper som kommer snart (ett nytt företag tror jag det var) o JÖSSES vilka underbara papper!!! Föll pladask!!!

Tjo på er!

Svar på tråden Scrapträsket 2