• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fnyz

som jag tidigare berättade så harjag ju lagt en order hos minneskatten.se men det gick inte att genomföra den så jag mailade henne å hon tog hand om min beställning över mail

fler av er sa även tidigare att denna error sida även kommit upp för er när ni försökt handla och det var tydligen en bugg hos henne som gjorde att det blev så om man försökte beställa på faktura men det har hon nu åtgärdat eftersom ajg berättade det för henne så nu ska det inte komma upp en sån sida igen.

hon gick själv in å testlade en order och fick då upp sidan hon åxå.

hon är verkligen supertrevlig å snabb att ha å göra med så jag rekomenderar verkligen minneskatten.

• Fnyz

Meli: jag håller på å tränar på å knäppa kort så jag knäpper typ 1000 kort om dan har äntligen fått koll på min kamera nu så jag har lyckats knäppa fina närbilder. kommer på framtida LOs var så säker

• Johannapanna

Nu har jag lagt upp en ny LO i mitt galleri. Är väl rätt nöjd, men tycker nog att den ser lite tom och 'platt' ut. Nån som vill komma med förslag på förbättringar, så blir jag jätteglad!!

• malin ulrika

Johannapanna,
    jättesöt LO!
    Om du vill ha nått med mer "struktur" på, kanske en liten sidenbands-rosett nånstans? Annars tycker jag den var fin som den är...

• Lingonflickan

Íngen mer än jag vaken så här dax? Nåja. Har lagt in ännu en släkt-LO. Måste bli klar med första året så jag håller på som en gnu. Plus att det är världens bästa avkoppling. Mkt bättre än att glo på tv. Fast jag scrappade det sista framför friidrotten igår - måste ju vara social med maken ibland. Flört När de sa "Asafa Powell" hörde jag "Sassa frass lass". Nej då, inte alls miljöskadad...OskyldigSkrattande 
    Nu ska jag fortsätta scrappa ett tag. Ha det gott alla galningar.

• lishe
    Var hittar jag den bästa scrapbooking butiken i Stockholm??

Vi beställde material till min systers möhippa som hålls på Tisdag. Nu hinner inte materialet fram i tid så jag måste köpa allting när jag åker in till stockholm idag!
    Mycket tacksam för tips!!
  • Tbulle

Har inte varit runt på alla men Skapa på Hornsgatan har jag besökt och den var jättebra för en färsking som jag och hade ett stort utbud.
    De har en hemsida: skapahobby.se men jag kommer inte in där just nu. De ligger i alla fall mellan Slussen och Mariatorget.

• dramaqueen
    Skapa tycker jag är helt klart bäst!! De är dessutom helt supertrevliga där och det skadar ju inte
    Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • rastom32

...från det ena till det andra - nån som är i behov av skisser att scrappa efter? Om ni inte redan vet om den så hittade jag precis en kanonlänk med massor av fina skisser på följande: www.stickersnfun.com
    Scrappa lugnt

Själv ska jag snart bege mig till Scraproom på en liten 2-timmars sommarkurs 'Scrappa i en burk' - ska bli himla intressant

• dramaqueen

Min favvosida med skisser är antingen den här: http://www.scrap-maps.com/ där kan man välja utrifrån storlek, eller den här: http://www.memorycreators.com/sketches.htm där det kommer nya skisser varje månad.

rastom32, va roligt med kurs Jag har varit på Scraproom en gång och det var innan de blev "större". Skulle jättegärna åka dit igen.

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
Svar på tråden Scrapträsket 2