• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • dramaqueen

Tack! Det var det enda exempel jag kunde "ruska fram" där det liksom syns att nåt hör ihop fast ändå inte *skratt*

Hoppas det blir bra det du gör iaf!

Jag är så spänd på att se hur era utmaningsLOs ser ut. Hur brukar omröstningen gå till?!

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • tr3z

Skumpis (eller ska jag kalla dig Skrumpis *haha* ) - japp, receptswappen.. Fast det tar ju sin lilla tid innan man blir godkänd

dramaqueen - skitsnygg dubbel, om jag får säga det

• rastom32

"Dramaqueen"

Kul med ett par länkar till där man kan hitta skisser till lo Det får man aldrig för lite av! Kul saker där för övrigt med...

Ja, Scraproom har blivit stort nu sen dom fick lokalen jämte... luftigare o inte alls så så trångt när man sitter där på scrapträffarna Så bara positivt

Kursen på Scraproom idag var jättemysig, verkligen en kul idé - fast svår o beskriva... ska försöka fota mitt lilla "mini-album-i-en-burk" sen och visa er

*S*

• dramaqueen

Tack ska du ha tr3z

• dramaqueen
    rastom32 skrev 2006-07-15 20:07:03 följande:
    "Dramaqueen"Kul med ett par länkar till där man kan hitta skisser till lo Det får man aldrig för lite av! Kul saker där för övrigt med... Ja, Scraproom har blivit stort nu sen dom fick lokalen jämte... luftigare o inte alls så så trångt när man sitter där på scrapträffarna Så bara positivt Kursen på Scraproom idag var jättemysig, verkligen en kul idé - fast svår o beskriva... ska försöka fota mitt lilla "mini-album-i-en-burk" sen och visa er *S*

Spännande! Ska bli skoj att se!

Jag måste åka dit igen ... det är lite långt härifrån bara ... synd

• Deeva

Uäääääh... blir galen! Jag vill ha två ord i ganska tunn skrivstil och har försökt printa ut och sedan skära. Men det går ju inte!
    Hur gör ni? Jag börjar fundera på att skaffa foam stamps och stämpla sådan text istället...

• Fnyz

skumpis: min grav-lo är de två röda papper men sen bara ett mönstrat som jag använt mig av på båda sidorna. å sen har jag använt samma band å deckos.

• Skumpis

Fnys - Va fin den var!!! Har du nån mall på den gravida kroppen???

Deeva - Jag skär inte ut bokstäver. Har inte tid eller tålamod till det. Knappt att jag har tålamod till foamstamps.

• annika5064

Skumpis, min "Gräsrotsnivå" är en dubbel i samma nyans, dock inte samma papper...

• Jo79

Kolla kolla kolla vilka måååånga som ställer ut på mässan i Gbg...! Räcka ut tunganPenga mun

Företag som ställer ut på mässan:
    Panduro Hobby
    ScrapRoom
    Scrap & Gift Corner
    Papprika
    Skapa Hobby
    Format Papper
    Forma Hantverk
    Sodak
    PysselPassion
    Easer
    Pysselpunkten