• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Meli

Jen 82

Så fort återförsäljarna erbjuder dem, så

• Cia o krabaten

Ni som gillade chatterbox, ta en titt in till scrapaddicted.se
    Var ju där förra veckan och hon har fått in MASSOR med nytt.
    Jag köpte nog ett av varje CBX nya papper... Och några av de äldre favoriterna för att vara på den säkra sidan

• annika5064

Vad trevligt det är att  vara pluskund; man får ju plats med hur mycket som helst...la nyss in foton, som jag inte fått plats med förut...och man vill ju visa sin guldklimp!

• annika5064
    Cia o krabaten skrev 2006-07-22 22:47:51 följande:
    Ni som gillade chatterbox, ta en titt in till scrapaddicted.seVar ju där förra veckan och hon har fått in MASSOR med nytt.Jag köpte nog ett av varje CBX nya papper... Och några av de äldre favoriterna för att vara på den säkra sidan
    Ja, Chatterbox har blivit en av mina nya favoriter; och jag tyckte de var fula när jag började...

Men någon beställning blir det inte ännu; har bestämt mig för live-shopping på mässan i september och sparar för fullt; gubben köpte ny lastbil i veckan och prutade våldsamt...på skämt klämde jag ur mig att då måste väl åtminstone en 1000-lapp hamna i scrapkassan??? Svar; " Det blir det nog, minst..." Love you, baby!
  • MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-07-22 22:54:28 följande:
    Men någon beställning blir det inte ännu; har bestämt mig för live-shopping på mässan i september och sparar för fullt; gubben köpte ny lastbil i veckan och prutade våldsamt...på skämt klämde jag ur mig att då måste väl åtminstone en 1000-lapp hamna i scrapkassan??? Svar; " Det blir det nog, minst..." Love you, baby!
    Var hittar man en sån gubbe????SkrattandeFlört
  • lillvilda

åh..jag skulle va glad över ett skrivbord nu..i min data hörna är de alldeles för trångt för nått mer än en dator. Jag drar fram allt på vardagsrumsbordet..sambon blir sisådär glad men nu har vi iallafall köpt en förvaringsbänk på ikea där jag får plats med alla grejor. Det funakr ju för jag inte har några barn än, annars skulle jag väll bara hinna plocka fram å bort... å inte sätta mig.

Jag får säga till sambon att vi måste skaffa större lägenhet NU så jag får plats att scrappa

• dramaqueen

När jag började med mitt grav. album valde jag Chatterbox Great Room och jag är så nöjd med det valet!! Jag försökte använda mig av mest de papperen. Gjorde en bauta beställning från lifetime.

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • lillvilda

Meli: ditt turkiet album blir verkligen snyggt!

• annika5064

Nu riskerar jag att bli påhoppad, men är det inte en väldigt massa kort som laddas upp på Scrappiz? Det är säkert jätteskojigt att göra kort, men de flesta är ju stämplade med någon annans stämplar???Fundersam

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-07-22 23:10:39 följande:
    Nu riskerar jag att bli påhoppad, men är det inte en väldigt massa kort som laddas upp på Scrappiz? Det är säkert jätteskojigt att göra kort, men de flesta är ju stämplade med någon annans stämplar???
    Jooo så tänkte jag lite innan jag började göra kort oxå.. fast man får ju se stämpeln  lute dom ett kort som man ska scrappa.. å alla gör ju olika kort å det e grymt kul Tycker jag iallafall
Svar på tråden Scrapträsket 2