• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • skrutthumlan2

solstraalen
    kolla på alla sidor här längst upp i tråden o kolla för ibland har de fri frakt! Super!
    Panduro i stokcholm hade rea på 12x12 papper, köpte för 2 kr/st men det var nog minst en vecka sedan!så de kan vara slut!

• dramaqueen

Idag har jag fått 265 bilder från korthuset *garv* Tur att det finns så mkt tid att scrappa (INTE )

Trött som f-n är jag idag också så det lär ju inte bli nåt gjort heller Men nu kan jag inte klaga på att jag inte har några foton iaf ...

~~tröttmössa~~
  • leamon

hehe...jag väntar hem en sisådär 285 bilder vilken dag som helst...o då har jag ändå inte framkallat semesterbilderna än, blir ju lite många på en gång så jag tar det i omgångar!!! 

• MAMMSY

Nu när vi ändå pratar lim så beställde jag ett mini limstift (för att kola om det var bra) för 10 kr från scrapaddicted, å det funkar super till det mesta

Vad står högst på eran måste ha lista just nu? Själv känner jag att jag  måste ha mer Bazzil Blommor i alla möjliga färger jag älskar dom!!!

• MAMMSY

Solstraalen: Kolla in första inlägget i tråden där står en massaaaaaaaaaaaa om vad som kan tänkas behövasSkrattande

• Matriark

Mammsy- Själv har jag ju i flera månader letat med ljus och lykta efter cropper hoppers förvaringslösningar. Nu börjar dom äntligen dyka upp i de flesta butikerna. Jag hoppas verkligen inte dom tar slut innan jag hunnit köpa.....

• malinka2

MAMMSY:
    Överst på min lista står dom där nya helt underbara papprena från ett nytt företag(minns ju inte namnet nu) det var cowboy papper chipboard mm SÅÅÅ jädrans snygga, lääängatar tills dom kommer hit!! + dom nya Crate papprena *drömmer*

Fick en shapeboss av min snälla bror för ett tag sen o är nu lite inne på att köpa shapecutter, har bara hört att den kan vara lite trasslig...nån här med erfarenhet?

Annars fyller jag på mitt chipboard lager, det finns ju så många läckra!!!

• malinka2

visst är dom fööör läckra Tycker oxå dom påminner lite om BG men utan dom "svårscrappade" papprena med stora mönster å så...
    har en hel bunt sånna hemma som nog aldrig kommer bli scrappade, snygga men sååå svåra...

Svar på tråden Scrapträsket 2