• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Cia o krabaten

karrokarro: Jag scrappar alltid kvällstid efter att dottern somnat.
    20-23ca är vad jag orkar.

• myskatt

Kör också på kvällarna när T somnat. Runt 19.30 kanske till 22-23.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • AlbinsmammaR

Hejsan alla duktiga scrappare!!

Nu måste jag fråga om det är en "scrap-sjukdom" eller nåt, men fick ni oxxå typ ångest varje gång ni skulle ta och klippa, riva ett nytt fint papper de första gångerna i ert scrappande????
    Hur kommer man över det? Jaja, jag hoppas iallafall att det snart försvinner...för inte kan alla fina pappren bara ligga där och titta på en liksom

• leamon

det är nog inte speciellt ovanligt   kan fortfarande känna så ibland även om det inte är så ofta numera...
    ny LO i galleriet...(under12x12)

• MAMMSY

Nu har jag kommit hem från Panduro dom har ju börjat å ta in lite mer scrapbooking grejjer så jag frågade om dom inte kunde ta in Fluid Chalks oxå, å butikschefen visste inte riktigt vad det var å bad mig förklara å sen tyckte hon att det lät som en jättebra ideé så hon bad mig å komma visa hur dom såg ut så att dom oxå kanske skulle kunna ta in dom 

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2006-08-24 16:52:00 följande:
    Nu har jag kommit hem från Panduro dom har ju börjat å ta in lite mer scrapbooking grejjer så jag frågade om dom inte kunde ta in Fluid Chalks oxå, å butikschefen visste inte riktigt vad det var å bad mig förklara å sen tyckte hon att det lät som en jättebra ideé så hon bad mig å komma visa hur dom såg ut så att dom oxå kanske skulle kunna ta in dom 
    ja jag vet visst är de bra. vi har en panduro återförsäljare här i stan å hon har tagit hjälp av mig å pyret för å veta vad de e bäst å ha hemma å så-.
  • Pyret78

Tja Fnyz!
    Hur har magnolia-beställningen gått???

• kela81

AlbinsmammaR-jag hadde världens ångest över det i början Men nu är det så gott som borta...kommer igen ibland bara...när jag ska änvända papper jag köpt i usa...då kan jag få lite småångest igen...de går ju liksom inte bara att gå ner till affären och köpa ett nytt då

• Jen 82

Beställde ju papper o lite decos på scraphuset i måndags kväll och idag hade jag ett paket på posten! Det är snabbt jobbat tycker jag!
    Kanske för att det var på fakt, då slipper man ju vänta tills dom ser pengarna!
    O vad jag gillar gypsypapprena från BG ! ME LOVE

• Skumpis

Ang ScrapAddicted så ska man tydligen inte vänta på personlig bekräftelse. Man betalar in direkt och sen betalar hon tillbaka pengar om något skulle vara slut. Så gjorde JohannaPanna du senast hon beställde för henne, Mammsy och mig. Själv blev jag av med en beställning eftersom jag väntade och väntade och inte ens fick svar på mail om hur man skulle göra. Jag tycker även ni kan maila och fråga så att hon kanske tydligare skriver ut vad som gäller. Eller det kanske hon har gjort nu???

Svar på tråden Scrapträsket 2