• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Skumpis

Ser nu att Pyret svarat på detta Jag kanske läste slarvigt (eller inte alls) innan jag gjorde min beställning. Tycker bara att det var dåligt att jag inte fick svar på mitt mail där jag skrev och frågade om jag behövde vänta på personlig bekräftelse eller inte. Men det gäller att inte vara långsint. Det är mässa om en vecka och då ska det shoppas massor på hennes bord

• Cia o krabaten

Mammsy: Här i stan har Panduro fluid chalks, fast versa color (De fyrkantiga), så det finns ju i deras sortiment.

• annika5064
    Jo79 skrev 2006-08-24 14:12:07 följande:
    Vilket gulligt bi!!En ny lo i galleriet om nån vill titta... Mamma till KaramEllen
    Fin ny! Tycker jättemycket om färgerna!

karrokarro;
    scrappar också bara på kvällarna, när sonen somnat...så något annat liv hinner jag inte med!Flört
  • annika5064

Fast just nu har jag "skaffat" mig en scrapblock, för att hinna göra något annat; umgås med gubben lite, läsa och se på tv...ganska skönt! Kände att jag blev lite hysterisk i mitt scrappande och inte kunde tänka på något annat, så nu pausar jag ett litet tag! Fundersam Tror jag...

• annika5064
    leamon skrev 2006-08-24 15:23:15 följande:
    det är nog inte speciellt ovanligt   kan fortfarande känna så ibland även om det inte är så ofta numera...ny LO i galleriet...(under12x12)
    Jättefin leamon! Och vad jag längtar till Italien, då!!!!
  • Lingonflickan

Lagt in två nya LO:s. Min magLO är inte färdig än. Vad tycker ni; stämpla små ord mellan bilderna eller sidenrosetter? (Tänkte använda lila.) Sidenband mellan silhuett och bilder? Hinner aldrig läsa ikapp numera så ni kan väl svara i min GB.

• Vips

ÅÅÅ var på Netto nu, alla stansar helt slut! Finns det så många scrappare här i lilla Trelleborg jaja, ska kolla stora Netto imorrn ifall ifall....

Var inne på vår scrapaffär här i Trelleborg och de hade fått in MASSOR av Supersnygga chipboard bosktäver!! Det var så häftiga måna av dem! Precis vad jag ville ha nu, så jag köpte lite
    Detta är en dyr hobby och konstigt nog så tycker jag ibland det är roligare att shoppa till scrappingen än att scrappa beror på att jag aldrig har tid att scrappa pga en liten en som inte låter något vara ifred, speciellt inte hennes Mamma

• Mystjejen

Hr ni varit inne på Swescrap idag? De ska släppa en rolig nyhet kl 21.00...

Är sååå nyfiken vad det kan vara...
  • Jo79
    Mystjejen skrev 2006-08-24 20:15:14 följande:
    Hr ni varit inne på Swescrap idag? De ska släppa en rolig nyhet kl 21.00... Är sååå nyfiken vad det kan vara...
    Ja, det ska bli spännande att se vad de har hittat på....
    Mamma till KaramEllen
  • Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2006-08-24 19:29:52 följande:
    Mammsy: Här i stan har Panduro fluid chalks, fast versa color (De fyrkantiga), så det finns ju i deras sortiment.
    ja jag å pyret funderade över de där versa colors? är de som fluid chalk alltså?
Svar på tråden Scrapträsket 2