• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2006-08-24 19:29:52 följande:
    Mammsy: Här i stan har Panduro fluid chalks, fast versa color (De fyrkantiga), så det finns ju i deras sortiment.
    Nja fast jag tycker att dom kladdar mycket mer än vad chalksen gör.. använder dom i nödfall
  • Cia o krabaten

De funkar i princip som kattögonen, fast jag tycker att de är orrare/har mindre färg i sig.
    Man får jobba mer för att chalka, men å andra sidan så är det lättare att misslyckas när kattögonen är överfulla med färg och kladdar överallt
    Jag har några av varje helt enkelt!

• pylle
    Mystjejen skrev 2006-08-24 20:15:14 följande:
    Hr ni varit inne på Swescrap idag? De ska släppa en rolig nyhet kl 21.00... Är sååå nyfiken vad det kan vara...
    ååå så skoj med en tidning =)
  • Matriark

Buhu.. de grejerna jag verkligen ville ha från scrapaddicted var slut Fick iallafall besked om det idag, så det blev ingen lång väntan. Men då hade jag ju redan betalat. Men jag har bett om "överasskningsvaror" istället för pengar tillbaka.. det kan ju bli intressant det med

• Jo79
    pylle skrev 2006-08-24 21:12:05 följande:
    Mystjejen skrev 2006-08-24 20:15:14 följande: Hr ni varit inne på Swescrap idag? De ska släppa en rolig nyhet kl 21.00... Är sååå nyfiken vad det kan vara...ååå så skoj med en tidning =)
    Visst é det?! Jag ska definitivt prenumerera!!Penga mun
    Mamma till KaramEllen
  • Matriark

OOOj. Jag som precis tecknat prenummeration på creating keepsakes och paper crafts... det kommer ju dimpa ner scrap tidningar var och varannan dag!

• Cia o krabaten

WEHEEE!!!!!!! En svensk tidning!!!
    Kul tycker jag.
    Hoppas att få se lite andra ansikten /LO's då alltså / än de som är med i teamet eftersom man sett mycket av dem redan på internetsajterna.
    Visst är de jätteduktiga allihop, men det vore kul om några nya svenskor kröp fram!
    Precis som det gjort på bloggen alltså.

• Cia o krabaten

Ang bloggen så sitter jag här och scrappar som Tanja skrivit ett inlägg om: UTAN FOTOT!!!
    Alltså väntar jag på det.
    Har slut med bläck i skrivaren, så jag får hålla mig till imorgon... Usch vad svårt det är!!! Man fr ju så mycekt ifrån fotot. Även om jag har det på datorn så känns det inte som samma sak... Återstår attt se hur resultatet blir

• boboo

Till alla som svarat på mitt inlägg: Jag skickade ett mail i slutet på förra veckan och frågade om det var fyra dagar från beställning eller bekräftelse, då fick jag till svar fyra dagar efter hennes personliga bekräftelse.
    Därför väntade jag men det är kanske lika bra att ringa och fråga. 

Svar på tråden Scrapträsket 2