• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • rubberduck

Cia-det är inte bara oss tidningen bygger på;) LÅNGT ifrån...Det är ju så att det kommer bli massa tävlingar och så kan man sända in till olika calls sina egna layouter (som det amerikanska tidningarna) Designteamet kommer inspirera på massa olika sätt, inte bara vanliga Layouter.
    Så sänd in era bidrag på skissen som finns på swescrapbook.blogg.se/
    Så spännande tycker jag

• Cia o krabaten

Badanka: Jag håller med om att det är spännande! Kan garantera att jag sak prenumerera

• Gumpan

Hej. Då jag är helt ny på detta men tycker att de verkar vara väldigt skojit och hålla på med. Plus att jag har en sambo som älskar att pyssla och göra egna kort, tröjor mm. Så undrar jag vad man behöver för basic saker. Alltså vad som är bra att ha till och börja med. Vill oxå säga att jag har smugit omkring på några av era sidor och tycker att de ni har gjort är jättefint.

Tack på förhand Lisa

• myskatt

Nu har jag gjort en LO att sätta på Tildes dörr. Satte på den nallen jag visade igår samt gjorde en till av en ritboksbild. Blev helt ok fast ansiktet blev skumt , jag är inge bra på att rita!

Lägger upp en bild när jag klurat ut hur jag ska sätta upp den! Min man skullen kolla på kontoret för han tror att han sett ett paket med gummi prickar. Dessa blöter man så de blir klistriga och går att använda om och om igen. Annars blir det tejp på baksidan.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Fnyz
    myskatt skrev 2006-08-24 22:50:03 följande:
    Nu har jag gjort en LO att sätta på Tildes dörr. Satte på den nallen jag visade igår samt gjorde en till av en ritboksbild. Blev helt ok fast ansiktet blev skumt , jag är inge bra på att rita!Lägger upp en bild när jag klurat ut hur jag ska sätta upp den! Min man skullen kolla på kontoret för han tror att han sett ett paket med gummi prickar. Dessa blöter man så de blir klistriga och går att använda om och om igen. Annars blir det tejp på baksidan. Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    häftmassa kanske
  • Svallin

Idag fick jag Panduro... ooops. Kan bli dyrt.

• PamPam 83

nordsvala
    Har precis tittat igenom katalogen, antar det var deen du menade Fanns mycket fint där i, mycket nytt så ja det kan bli mycket dyrt.

• myskatt

Fnyz
    Nämen självklar *doh*. Tack för att du är smartare än jag så här mitt i natten .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Mella72

myskatt- Tänk bara på att häftmassa ger fettfläckar!

• pylle

har nu gjort en beställning på scrapaddicted. vad kom ni fram till ska jag betal in eller vänta på bekräftelse???

Svar på tråden Scrapträsket 2