• SmileDevil

Schäfer

Tänkte att vi som har schäfrar skulle kunna prata o berätta om våra fina vovvar....

• Svar på tråden Schäfer
  • DalaPetra

Klicker är nog något helt nytt för många och många vet helt enkelt inte vad det är. Vissa hundar fungerar det jättebra på vissa inte.

• natta83

De flesta djuraffärer har klicker och info böcker, finns även på canis.se. Man kan börka med klicker på vilken hund som helst i vilken åldersom helst. Fråga gjärna om ni behöver tipps och råd.

• babytjej

ingen som har en shäfer valp o sälja?

• Ellas och Alvins mamma

Var precis runt och kikade i lite gallerier på alla fina schäfrar. vilken underbar ras.
    Är oxo sugen på en valp, men det får vänta tills lilla bebben kommit.

• imp

har ingen renrasig schäfer men har en blandning schäfer labrador men hon ser ut som en schäfer. de är fina o goa hundar det

• 3småttingar

Okej ska ta o kolla upp det där med klicker! Jag har ju ingen renrasig schäfer men har schäfer/rottis men jag frågar er ändå:)

Fäller era schäfrar mycket? Hur ofta badar och borstar ni dom?
    Har ni nått bra tips mot fällning? Har hört något om b-vitamin?

Våran fäller extremt mycket just nu, ringde till och med vetrinären idag för att rådfråga. Hon sa att jag skulle avvakta lite eftersom det har varit en extremt varm sommar. Men om de fortsatte så skulle jag givetvis höra av mig igen.

• babytjej

jippi, idag har vi varit o val´t ut vår valp, en blandning mellan shäfer o lejonberger, fast det e mest shäfer i den, den e så sööööt.

Svar på tråden Schäfer