Schäfer
Tänkte att vi som har schäfrar skulle kunna prata o berätta om våra fina vovvar....
Tänkte att vi som har schäfrar skulle kunna prata o berätta om våra fina vovvar....
Hej hej! En Schäferfantast till här! Jag har en tik som fyller två år nu. Nu börjar hon hitta sig själv och bli mer självsäker och lugn. Någon som känner igen sig?
PetraE: Det ska jag ha i åtanke till nästa sommar en höna pöna till Rocky
PetraE: Det ska jag ha i åtanke till nästa sommar en höna pöna till Rocky
vargtass; min vovva e med två år nu ocg det märks inte på henne hehe
hamilton har en lite grej för sig....varje gång jag eller sambon duschar så buffar han bort duschdraperiet o kollar att vi mår bra
sen lägger han sig på mattan o väntar. tar vi lång tid på oss så kollar han oss flera ggr
Har varit på Brukshunds SM denna helg och åker på Polishunds SM nästa, MYCKET fina schäfrar såg vi och kommer att se.
Selmbus: Bamse livräddar oss vare sig vi vill det eller inte. Man får heller inte bada i badkaret och bubbla vatten utana tt han står där och tittar på . hihi
PetraE:
Ja HUND Sm gick i väran stad förra året =) Var ska polishunds SM hållas någonstan?
Smile Devil: Polishunds SM går i Örebro nu i helgen. Ska dit och heja speciellt på Bamses "flickvän"
En liten fråga till er alla här.
Avlivade vår älskade schäfertik i fredags och jag känner redan nu att jag klarar inte detta utan vill gärna ha en ny schäfer. Inte för att ersätta Bella för det går ALDRIG att göra det men jag vill ha en vovve. Någon jag kan gå ut o gå med och ge kärlek till men tycker ni att det är fel att skaffa redan nu eller borde vi vänta?
JohannaAxelsson: Tråkigt att du har mist din tjej! Usch den biten är jobbig! Tror att har man haft Schäfer en gång så skaffar man nog gärna Schäfer igen. Visst är de krävande men man har ju aldrig tråkigt någonsin med en Schäfer i huset!