• SmileDevil

Schäfer

Tänkte att vi som har schäfrar skulle kunna prata o berätta om våra fina vovvar....

• Svar på tråden Schäfer
  • Sagamo

Nej va dumt den rätta sidan kom inte med som det skulle du hittar det jag menar under kullar 1999 och P.

• Selmabus

Vår kommer från Demonens i skåne

• DalaPetra

Känner till Kargalandets och Demonens men har inga hundar därifrån.

• SmileDevil

Nämen va kul =) Vad världen kan vara liten =)

• Nalle Puh73

Är det nån som har schäfer från Kennel Mischaland? Min nuvarande hund kommer därifrån. Hade tidigare en schäferhane från Kennel Uschigården. Finns det någon bättre ras en schäfer

• JD71

Har en bruksschäfertik. Är tacksam att vi valde just en schäfer, tvekade mellan schäfer och ridgeback. Tacksam eftersom att vi köpte vår tik när min dotter var 2,5 år. Hon har alltid varit hundtokig och det är tur att vår tik är mentalt stabil. En vekare hund hade inte fixat detta liv...

• aragon

Är det nån som har en schäfer från kennel "space" här??? Vår Index kommer därifrån Ajax kennel kommer jag inte ihåg namnet på men det ligger i Småland Bredaryd/Reftele nånstans

Älskar mina bonusbarn och min man
  • ElinaNikki

Ja Schäfer hunden lämnar man ju aldrig nu när man har en. Bara det går bra med bebisen eftersom min Schäferkille är så otroligt bortskämd med all min uppmärksamhet. Vad tror ni??

• SmileDevil

Aragon:
    det finns ju en kennel som heter ermoros i reftele, menar du att din hund kommer därifrån? det gör våran också...

Tänkte bara upplysa om att man kan ju hitta "sina" hundar på skk hemsida om hunden e reggad...

Svar på tråden Schäfer