• SmileDevil

Schäfer

Tänkte att vi som har schäfrar skulle kunna prata o berätta om våra fina vovvar....

• Svar på tråden Schäfer
  • mina små kämpar

vad bra jag hade faktiskt glömt tråden, kan berätta vad min busiga hund börjat med öppna skafferi dörren när vi inte är hemma hur sjutton nu han fixar det han är 1,5 år så det är ju en del bus men det var ingen kul syn när det hände första gången o all mat låg utsprid i hela köket, han hade öppnat allt rispåsar, makaroner, mjöl allt skulle undersökas hmm det är roligt nästan jämt

• DalaPetra

Helgona: precis den där kombinationen har jag oxå. Ska försöka lägga in bild i min profil nu får se om jag lyckas hehe

Bamse: bruksschäfer, snart 6 år (haft honom sen Långfredagen 2001, misshandlad omplacering)

Zeke: långhårig normaltax snart 5 år (haft honom sen långfredagen 2006)

• Nalle Puh73

Har en hane som nyss fyllt 5 år. Ett riktigt busdjur . Var kommer era hundar ifrån?

• SmileDevil

Min kommer från kenneln Ermoros som ligger i reftele, smålandstenar...

• mina små kämpar

min kommer från superioues i småland dom har såååå fina hundar kommer absolut köpa en till därifrån, pappan till min är tysk och ett underbart psyke

• Sagamo

Nån som har hund från Kargalandet eller känner till den kenneln?

• SmileDevil

sagamo:
    Vet inget om kenneln men min tiks pappa kommer därifrån =)
    Kargalandets palle

• mariota

Någon som har en hund från markállens kennel ? Har en hane som är 6 år efter markállens pajas

• Sagamo

SmileDevil: Kul, undrar bara för att det är min kusins kennel. Här kan du gå in och titta på Kargalandets kennel om du har lust. web.telia.com/~u91125932/

Svar på tråden Schäfer