• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Nina75

Helene - Bebisar brukar busa....Du kanske har 3 veckor kvar tills du får snusa bebis, man vet aldrig. Tänk om du går mycket över tiden, då kanske både jag och maj77 får före dig om vi får lite tidigare än väntat :)
    *sss* Ne, jag ska inte vara elak på morgonkvisten. Snart så, så har du din lilla bebbe hos dig.

Annikandy - åh, vad mysigt med ul.

• Minname

Helen herre gud vilken envis liten sak du har i magen!! grrrr vi vill ju att den ska komma ut säg... kanske kan vi alla skrika i kör och skrämma ut den om inget annat ... vad säger ni ska vi inte lura ut beben snart!!

• Nina75

Ja, det tycker jag vi ska göra. Skrika i kör alltså.
    Men jag tycker att ni ska skrika ut min bebbe också, för jag(min kropp) orkar inte längre. Kan helt klart tänka mig en sept-bebbe även om det egentligen är lite tidigt. Men jag tror min bebbe är stor nog att klara sig fint utanför redan nu.

• Minname

sätter mig och gormar så att era bebisar vill komma ut... *sätt fingert i örat*

• Minname

måste bara lipa lite kom jag på... insåg just att jag vill med vara så nära att få träffa min lille plutt i magen!!! Har lååååång tid kvar ju!!

• HelenR

Ja man vet ju aldrig,ni kanske får före mig Maj77 och Nina75.. Skulle jag gå över så sätter dom ju igång mig efter två veckor och de blir ju när Maj77 ska ha den 15okt,men jag hoppas att h*n vill komma ut tidigare.. Har ju hört att pojkar stannar längre än flickor i magen,så jag har ju garanterat en pojk,en envis sådan=)Har man gått i 9 månader så kan man nog gå yttligare 1-2 veckor till=)

• Aphrodite

Fika 12:00 Kullzenska (heter det så) på söndag 26/9. Träffas utanför.
    Är ni mé?

26 sept
    lillefrejen
    Andi Pandi
    Salsan
    Knyttet
    Tufsan
    Aphrodite
    Bebben04
    Annikandy

• Nina75

Att pojkar stannar längre än flickorna, det hoppas jag INTE stämmer. Jag gick över 9 dagar med tjejen och nu misstänker jag att det är en kille i magen.

• HelenR

De e bara vad jag har hört.. Min syster födde 3 veckor för tidigt med sin pojk... Men jag känner att jag kommer få gå över=)Skulle inte förvåna mig ett dugg=(

• Andi Pandi

Halloj!
    Ja jag är med på fika på söndag!!! Någon mer???

Svar på tråden Kalmar-tråd