Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Achanta

Låter skoj med fikat. Blir lite besvärligt bara för känns som man måste ha hela bohaget med sig varje gång man ska hemifrån *s* Ombyte blöjor tvättlappar, ersättning, termos med vatten. Hmm vet inte om jag missade nåt Ja och så Joakim o barnvagnen med så klart *s*
    Ska kolla upp så man kan åka buss med barnvagen först med.

Fast får besök denna helgen så jag kan tyvärr inte
    Men nästa träff hänger jag gärna med på om jag kan Hoppas ni får trevligt.

Var hos Bm idag o mätte o vägde Joakim. Han växer så bra så Stor kille nu *s* Sen var tidningen där, skrev om arbetet inom vården och besparingarna. Så de fotade honom. Tror bilden kommer i tidningen i morgon Så ni som har Oskarshamns-tidningen kan ju hålla utkik efter Joakim Fridh.

Hoppas era bebisar tittar ut snart så det blir fler bebisar på träffarna framöver
    /Sussi

• Nina75

Om det går att ta fikat en timme tidigare så skulle nog jag kunna var med. Maken skulle ha bilen 13.30 ungefär tror jag (får kolla mer exakt när han är hemma ikväll)
    Jag skulle så gärna vilja, blir det för tidigt för er andra?

• Aphrodite

För mig funkar det tidigare oxå (nästan bättre) men frågan är om det är något fik öppet. Kullzenska....vet jag öppnar vid 12:00.
    Någon som vet?

• tufsan

Jag hoppas jag kan, är inte helt säker, måste åka till Borgholm och lämna in några tavlor till en utställning. Ju tidigare desstå bättre för mig, men jag har ingen aning om vilka fik som har öppet.

• HelenR

Ni har ju 4:a-kök,kanske inte e så trevligt. Sen finns de ju ett fik till där gamla vero moda låg,vet inte vad de heter,skafferiet eller nått tror jag,vet inte när de öppnar i och för sig,sen vet jag inte om Holmgrens e öppet... Dåligt sådär på en söndag=(

• HelenR

Jag får kanske ta och följa med på den där träffen i alla fall på söndag,för den här lille rackarn i magen tycks ju inte vilja komma ut=) Så de e ju bara bestämma en tid och vart så kommer jag=)

• Salsan

Jag hoppar tyvärr över träffen på söndag. Jag är nere i en liten svacka nu och känner att jag inte orkar med några stora magar för tillfället. Men gärna någon annan gång lite längre fram.

Jag följer tråden i alla fall för jag är nyfiken på hur det går för er. Spännande, speciellt för dig HelenR.

• HelenR

Hur blir de med träffen imorgon?? Ska vi säga en tid och en plats?? Typ vid 11,för de passade väl dom flesta,men frågan e vilket cafè??

• HelenR

Jag kan nästan tippa på att alla cafén öppnar runt 12.. Vet att 4 kök gör de... men jag vet inte. Vore kul om man fick träffa dom nya med=)

• Knyttet dec 04

Hej igen. Nu har jag också hittat till den nya tråden. Bättre sent än aldrig! Blir det fika i morgon eller nästa vecka eller både och?

Tufsan: Tack för besöket på min hemsida!

Svar på tråden Kalmar-tråd