Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Tack för alla lyckönskningar, ska skriva mer sedan!
HelenR: japp efter 16 tiden!!
Välkommen hem Tufsan!
Skönt att höra att allt gick bra. Precis som du säger så är blåsljud på hjärtat väldigt vanligt vad jag har förstått och inget att oroa sig för.
Lycka till nu, ser fram emot att träffa dig och lille Edvin.
På söndag vill jag åka till Ikea om jag mår bra. om jag inte mår bra och stannar hemma så är jag säkert inte på fikahumör ändå. Sååå, förmodligen ingen fika för mig på söndag även om det skulle ha varit JÄTTEKUL!
undra om djur kan känna på sig att nått är på g. igår betedde min lilla kisegubbe knasigt. han var runt och ylade i hallen. det brukar han göra när han är lessen och vi lämnar honom. sen gick han raka vägen och la sig på BB-väskan tala om protester!!!
Någon som vet hur länge en tråd är öppen för svar? (vår börjar ju bli ganska "gammal" nu)
jag tror att så länge man skriver i den borde den vara öppen!! heheh =0)
kanske skulle ta och kolla alla på tråden och se om de har intresse för hemmisen istället!!
Tänkte på fikat. Vi kanske kan ta de nästa vecka istället,om någon vill förstås??
De vore kul om vi kunde använda hemmisen sitället=)
Jag fikar gärna, nu när vi äntligen sluppit förkylning. Kan dock inte imorgon eller på söndag men gärna någon dag nästa vecka.
god kväll här sitter jag med min lilla tens apparat och njuter. petunia och jag trivs mycekt bra tillasmmans... hoppas hon hjälper mig mycket sen när det är dax!!
GRATTIS Knyttet äntligen tittade bebisen ut!!!!
Lycka till