• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • HelenR

Ett stort Grattis till Knyttet.. Hoppas att du får mysa bebis idag.. Någon som vet om Tufsan kommer hem idag?? Kan ju fråga Minname de=)

• Friberg

Lillefrejen: bra tips. Synd att jag inte tänkt på det tidigare :) Johan frågar ju tyvärr alltid när det är dags men nästa gång ska jag ljuga. Det var väl mitt eget fel i med att det var först gången med ÄL stickor och jag blev så glad när det blev utslag igår.
    Minname: Johan och Tompa var klara med tentorna efter redan 1.5 timme och både kände att det gått bra. Toppen!!

• Andi Pandi

Grattis Knyttet!
    Helen: Tråkigt att det inte blev av med gympan. Tänkte att nu när vi snart är så många med barnvagnar så kanske vi skulle börja med barnvagnspromenader någon dag i veckan. Fast det känns inte riktigt som rätt årstid. Vad tycker ni??? Ni som väntar på att dra egen barnvagn kan väl hjälpa oss andra att dra så länge.......!!!!??? =-)
    Minname: Visst tyckte man att det var jobbigt i slutet men du ska se vad fort man faktiskt saknar magen. Det var så mysigt nu när man ser tillbaka. Fast visst är det bäst med bebisen ute!

• HelenR

Andi Pandi:Ja de va lite synd att man inte kunde gå på mammabarngympan,Vill ju inte att barnvagnen ska bli snodd..
    Ja de hde vart kul och gå ut och gå med barnvagnen,de säger jag inte nej till... Får kanske ta de till våren då..

• Tillis

Hej hej.
    Länge sedan jag skrev nåt här inne. Jag har ju ganska långt kvar till bf (början av juli) men hjälper gärna till att dra vagnar öch öva lite inför sommaren.

• HelenR

Tillis:När i början ska du ha av Juli?? Kanske de blir min födelsedag=) hehe..

• IceLizzie

Jag hänger med och drar barnvagn!! Kanske kan "låna" en vagn med tillhörande bebis av nån släkting??

• Minname

Helen : ja har inte fått nån signal alls när hon kommer hem... =0) tror nog hon kommer in och säger hej och så när hon kommer hem.

Andi Pandi : en jullunch senare och spränfull mage med sammandragningar och jag har svårt att förstå vad du menar *ler* men jag kan tänka mig att det nog är så!!

Friberg: japp såg det hade ett missat mess... hahah tala om att vara uppmärksam!

• lillefrejen

Friberg: Det är inte så lätt att hålla tyst. Det gjorde inte jag heller tills jag märkte att min kille tyckte det var jättejobbigt. Det hade jag inte riktigt räknat med.

Förresten - är det fler (av er som inte fått än men som ska ha snart) som är trött på alla kommentarer om magarna? Vet inte hur många gånger per dag jag får höra att min mage är jättestor och "men är du säker på att du inte ska ha tvillingar" eller "Va! är det 2 månader kvar???".

Jobbigt.

• Tillis

HelenR: 7 -8/7 sa bm på inskrivningen. När jag kom hem från jobbet idag hade vi fått remiss om ultraljud den 28/1, den ENDA dagen som min sambo INTE kan följa med. Så vi ska försöka ändra dag, om det går. Typiskt..

Svar på tråden Kalmar-tråd