Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
jo med mig är det bra. sitter här sista dagen på jobbet sen ska man hem och ladda och vänta bebis. Händerna är skit kroppen är skit men humöret är på topp och magen jobbar som bara den. hoppas det betyder att den är på väg ut inom snar framtid. men men nu är det ju jul och man har lite och göra så... =0)
Helen: vad jobbigt att anton är nattuggla och inte låter dig sova!! =0)
Hej på er allihop!
Många bebisar börjar det bli nu
Inte så jätteaktiv här inne på fl just nu bara inne o kikar lite snabbt ibland.
Här är det full rulle med allt julstök, alla julklappar som ska handlas o mat. Sen kräver ju Joakim sin tid med. sällskapssjuk är han *s*
Hörde att ni fixat ihop en hemsida Vad är det för adress till den?
Kram Sussi & Joakim
Achanta: hemsidan är bara att få via Nina75 =0) välkomme in där !!
Hej!
Oj vad flitiga ni är på att skriva
Välkommen hem tufsan. Blir lite avis att du har en bebis att "snosa" på Men nu är det inte långt kvar. Men en 05á ska jag ha så lite till väntar jag gärna.
Nina och alla andra. En tråd är öppen i tre månader sedan stängs den ner. Så det är nog tips att vi gör ett nytt inlägg och sätter länken till den i ett inlägg på den här tråden (den finns kvar men kan inte svaras på, men med en länk så hittar alla vart vi har tagit vägen )
Fixar du ett nytt inlägg NIna eller?
Jag tycker vi alla ska svänga in på vår hemsida!!! den stängs inte ner och är mer privat!!!
Grattis Knyttet till tjejan.