• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

Friberg. jajjaja hahhahah denna resan kan dock sluta lite hur som... två fulla gubbari soffan och en depprimerad hund och två uppjagade katter!! tur man inte fått upp nån julgran dom alla kan riva ner!

• Minname

fy ... cykletur i ett regningt blött kalmar.. ingen hitt kan jag meddela inte heller det enklaste med kort kjol och en 38 veckor stooor mage. destuom var jag tvungen att gå till 3 olika konditori innan jag hittade rätt kaka!!! grrrrrrrr

• Achanta

Hemkommen från bm precis. Duktiga Joakim han växer så det knakar Fast maten verkar inte riktigt räcka för att han ska bli mätt. Tänkte börja med babysemp plus så får vi se om han bli mättare.
    Nu ligger han o sover så sött i sin vagn.
    Sista julruchen på måndag, tänkte inhandla sista julklapparna då. FÅr ta Joakim med mig och åka in en sväng på förmiddagen.
    Är det någon som är fikasugen?
    /Sussi

• HelenR

Achanta:Vilken tid hade du tänk dig på måndag?? Jag ska träffa en kompis på måndag men vet inte vilken tid än,kanske hinner med en fika....=) De verkar som att Anton inte heller blir mätt,han äter jämnt och ständigt,han blir 3 mån nu den 30:e..... Vad ska man göra??

• Soffie

Ni som bor i Kalmar. Finns det nått köns ul där? isåfall vad kostar det och ingår det nått speciellt? Vart ligger det?
    Är lite nyfiken av mig

• lillefrejen

Soffie - om du menar att de kolla vad det är för kön så gör de inte det i Kalmar.

• Soffie

jag menar nån privat klinik som kollar kön. på länssjukhuset gör de det inte..

• HelenR

Soffie:Jag har faktiskt inte en aning,men de finns ju personer som kollat upp könet på bebisen,men frågan e ju vart??Men jag vet tyvär ingen...

• Minname

Soffie: jag har kollat med en privat i kalmar men dom gjorde inte det!!!

Nu sitter jag och lyssnar på när Friberg jobbar och gubbarna är nog redan rätt duktigt på kanelen hemma. dom messar och undrar när vi är på g och nu var dom i full gång med att göra potatismos!! suck jag vill inte veta vad man kommer hem till.

• Soffie

Ok! Då får det bli en överaskning!!

Svar på tråden Kalmar-tråd