Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Visst e han perfekt och go som han e....Som nina säger de kunde ju en läkare ha berättat här i kalmar,tråkigt och åka så långt och sitta där en kvart och sen hem igen,de va ju tråkigt.....
Men han e helt perfekt....Kramiz
Ja hur går de egentligen för Knyttet??Vad heter hon egentligen??=)Om man ska kika på webbisarna....
Kolla Knyttets presentation, hon har en egen hemsida med namn, foto mm
Nu har jag kikat,så nu är de bara hålla ögonen öppna på webbisarna....
Ja visst är han söt och perfekt ( det tycker väl alla mammor om sina barn) =0)
Vi tycker ju inte att det gör så mycket, efersom han hör bra på det andra örat. Det är bara att köpa läget liksom.
Andi Pandi-Du har så rätt..Visst älskar alla mammor sina barn...har du bestämt om du ska gå på någon aktivitet??
Jaha då sitter jag här och ska avsluta dagen på jobbet. Nu har man bara 3 dagar kvar och det är dax att avrunda de sista arbetsuppgif. tala om skönt. sen ska här hem och inväntas bebis!!!
Vad skönt, Minna, att bara ha tre dagar kvar. Jag har också börjat fundera på hur länge man egentligen ska jobba.
Var förresten på första föräldraträffen idag. trevliga människor men det gav kanske inte så mycket. Fick sitta i grupper och diskutera hur vi kände oss och vad vi ville ta upp nästa gång typ. Men det är ju alltid kul att träffa andra blivande mammor (och pappor).
Helen: Nä inget bestämt ännu. Men babysim låter rätt kul och gympa skulle absolut behövas. Får se om det blir något. Ska iofs på babyrytmik v.2 så något blir det ju.
Okey,skönt och få göra något i alla fall... Jag ska på mammabarn gympa imorgon,sen vecka 9 ska jag börja på babysim.ska bli himla skojsigt....
de blir nog ingen mammabarnjympa för mig imorgon. Finns ingen plats för barnvagnen,vill ju inte att den ska bli snodd heller.... Så jag får träna här hemma istället=) hehe....