Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Aphrodite - Du kommer att gå 3v över tiden Nejdå, jag ska göra ett gissningsförsök när det börjar närma sig lite mer...
*Pssst, någon mer som vill vara med på hemmisen?*
Fick just mess från Tufsan!! Alla mår bra och dom myser på BB med värdens vakraste bebis!! Han har fått ettt namn oxå men det tänker jag då inte avslöjja för det tycker jag stolta mamma ska få berätta själv!!
åh! Grattis till den lilla killen Tufsan!!! Han var jättesöt!! *krama!*
Jadu Nina nu verkar du ha fullt upp med och gissa när tjejerna ska ha sån små krabater.....=)
Va skönt att de e bra... Ja klart hon ska få berätta va han heter... Hehehe-...Men allting gick bra och så??
Jadu Nina nu verkar du ha fullt upp med och gissa när tjejerna ska ha sina små krabater.....=)
Va skönt att de e bra... Ja klart hon ska få berätta va han heter... Hehehe-...Men allting gick bra och så??
Ja då det verkar så!! man har ju inte så stor chans att skriva så mycket i ett mess. hoppas vi får mer info när hon kommer hem med lillgubben!!
Åhh Grattis till killen Tufsan. Missade visst en hel del när vi var i Linköping igår.
Hur går det för Knyttet???
Resan till Linköping kändes helt meningslös. Träffade läkaren i en kvart. Han sa att man kunde fixa till det missbildade ytterörat men det görs inte förän i tioårs åldern. Vad gällde hörsel så måste man kolla om det finns grejer i örat att höra med och den röntgen görs i 15-årsåldern. Men man kan tydligen inte fixa både ytteröra och hörsel. Att göra en ny hörselgång blev tydligen inte bra och dom flesta valde att bara fixa ytterörat. Det fanns tydligen nån hörapparat som ledde ljudet genom benet men det var vanligast om man inte hade hörsel på båda öronen. Så nu är det väl bara att vänta i typ 10år innan dom kan fixa hans ytteröra. Om han då själv vill förstås.
Andi Pandi: vad trist att du inte fick nån vidare info eller hjälp jaja. han är söt och perfekt som han är. som sagt har han ett fungerande öra så klarar han sig ju jätte bra. heheh bara tänk på som mamma att se vilket öra hna lyssnar på dig med heheh min bror är ju döv på ena sidan och vill han inte bry sig vänder han det till den som pratar!! =0)
Andi Pandi - Ja, vad märkligt att ni blev skickade ända till Linköping för att höra det. Det borde ju någon läkare i Kalmar kunnat berätta istället? Inte kul att åka så långt i onödan med liten bebis ju. Håller med Minna - han är ju söt och perfekt i alla fall, så vad gör väl ett knasigt öra? Kram
Visst e han perfekt och go som han e....Som nina säger de kunde ju en läkare ha berättat här i kalmar,tråkigt och åka så långt och sitta där en kvart och sen hem igen,de va ju tråkigt.....
Men han e helt perfekt....Kramiz
Ja hur går de egentligen för Knyttet??Vad heter hon egentligen??=)