• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Salsan

Tillis: jag fick en tid om ultraljud den 18/1 men ringde och ändrade den igår. Det var inga problem alls, verkade finnas gott om tider.

• Minname

lillefrejen : jo då vet hur du har det... alla är på mig om det verkligen är bara en... heheh lika dan t på jobbet. alla är lika förvånade närjag kommer på morgonen. oj kvar än så du kom idag. grrr hehehe men oki nu vet dom om att jag haft sammandragningar och så vilket gör att dom förstår att et kan komma. dom är dock snälla så jag tar inte illa vid mig så.

• HelenR

Jag fyller den 7/7.. Ja de va ju typiskt att han inte kunde just den dagen,men hoppas att de går bra och byta....

• Soffie

Nu har jag äntligen varit på ul. Allt såg fint ut!!! Bf den 22maj.
    Bilderna va inte lika tydliga som med Emilia men bebbeb låg lite dumt och sov för fullt!!! Så den ville inte flytta på sig.
    Fick 2 bilder me mig hem.

• Anna D

Jag har fortf inte fått någon tid till UL, funderar på att ringa in imorgon och fråga...jag vill ju in och kolla innan jul...

Bra att allt såg bra ut Soffie. Ska vi träffas en dag nästa vecka? Jag jobbar bara mån/onsd...sen ska vi till skåne på torsdagen.

• Tillis

Ja, jag hoppas att de har nån tid som passar bättre och som inte blir mycket senare. Vi sa det innan att det kan ju inte bli den 28:e, det finns ju så många andra dagar att välja å så blir det just den fredagen. han vill ju såklart oxå följa med. Men det ordnar sig säkert!

• Soffie

Anna D

ja det vore kul!!! Jag kan försöka ta mig in till Nybro så kan vi gå på stan liten stund..

• Anna D

Det kan vi göra...jag måste dessutom köpa nya byxor nu när jag fått lön...mina jeans passar knappt, trots att jag har knappen uppknäppt...

• Soffie

Anna D

Vi få slå varann en pling. Ska du jobba i helgen?
    Håller med om att du nog borde ringa och kolla med tid på ul annars blir det lite sent..

• Anna D

ja, jag jobbar to/fre/sön, men jag ska vara ledig på lördag, vi ska köpa julklappar då. Henrik är ju knappt ledig innan jul...

Svar på tråden Kalmar-tråd