• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

oj klockan är inte alls vad den brukar när jag är uppe. har lite samdragningar och hittar ingen bekvän ställninge att ligga i... händerna svullnar som den uj uj uj klag klag klag!!!

• HelenR

Ja klockan den bara rinner iväg.. Jag e inte så trött,men måste nog sova lite innan lillkillen vaknar....
    Hoppas att ni andra sussar gott.... God natt

• Friberg

Så ja Minname. Inte många dagar kvar på jobbet nu. Fick du sovit nåt inatt?
    Själv har jag precis lämnat Johan på sin näst sista tenta och jag lovar att det här med ÄL vecka och tenta vecka går inte ihop. Han är helt tankspridd och vi tänker inte riktigt på samma sak, om man säger så.

• Minname

Ja då till slut fick jag sovit lite när jag väl la mig igen men det var inte lätt att somna om. nu är jag rätt less på det. har inte klagat alls och mått prima som sagt men nu är mina händer illa där an och domnar bort under natten jätte mycket fast jag har mina skenor. =0) bebis får gärna komma ut nu!! som sagt en tenta kvar har gubben sen är det ju mer eller mindre fritt fram!!

Fribeg: ja du karlar du vet att göra två saker samtidigt. Detusom talar vi ju om 2 stora intressen. båtmaskiner och sex... inte lätt för dem!!

• Friberg

Minname: Man tycker att det inte borde vara så svårt att få tid till både båt och sex. Man vill ju inte höra; "Uh det hade jag glömt", eller "Kan vi inte ta det senare". Då blir det inte mycket barn gjort. Men vänta bara tills han kommer hem idag :) Haha

• Nina75

Jag tror att Knyttet ska föda barn idag (om hon inte redan gjort det förståss)
    Och så fyller du ju år idag! GRATTIS på födelsedagen Knyttet!!!

• Friberg

Uh grattis på födelsedagen Knytet!!
    Det är tur du har koll Nina75 :)

• Minname

Grattis på födelesedagen knyttet!!
    ja än så länge finns ingen bebis på webisarna men jag tror med som Nina att vi kan ha utkik idag!!

• lillefrejen

Friberg: ett litet tips. Skylta inte för mycket med att du har ÄL just idag (om du inte redan gjort det). Min kille fick värsta prestationsångesten och det är ju inte så kul precis.

• Minname

Lillefrejen: heheh så sant ... smart förslag. men det är dock svårt. tur att henns gubbe då har tentorna som förvillar honom lite. kansek han inte tänker på stora prestationen. uj nu borde dom snart vara färdiga med tentorna. =0) spännande att se hur det gick för dom.

Svar på tråden Kalmar-tråd