• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • HelenR

Salsan... Grattis. Kul och ha dig tbx=)

Maj77: Hur går de med lille Ebba?? Hoppas att ni mår bra.... Fina ni va i tidningen=) Själv såg man ut som ett fetto=) hihihi,men de va ju bara 2 veckor sen man fick barn så man ska inte klaga.....

Ja nu är de inte långt kvar för Nina75 och Andi Pandi. Jag håller tummarna för er.... E så nyfiken=)

• annikandy

Salsan Grattis grattis.
    Nina75 ska jag skicka en mejl till dej om att jag vill vara med på hemsidan eller? Ska jag skriva någe mer?

• Nina75

HelenR och Maj77 - Har jag missat er i tidningen? Jag som kollar familjesidorna VARJE DAG..... Vilken dag var ni med? Jag började just undra varför ni aldrig kom med.

• Nina75

*Puff puff*
    Denna hade hamnat vansinnigt långt bak...

FIKADAX i i Kalmar.
    Vi kan:

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    Nina???

• lillefrejen

GRATTIS Salsan!!!!!
    Jag missade också HelenR och Maj77 i tidningen- när var ni där?

JO, jag har sett rörelserna också. Hela magen hoppade idag! helt plötsligt har h*n kommit på att man kan sparka och göra kullerbyttor verkar det som.

• tufsan

Grattis Salsan!

Hoppas du mår bättre Vickan och att det inte kommer vara några problem framöver.

Lillfrejen: Du kommer bara känna mer och mer, det är underbart! (nästan alltid...aj)

Kul med hemsida, jag hakar på!

Vår föräldrargrupp har inget planerat besök på förlossningen, men ci hakar på en annan grupp så vi ska dit på torsdag, det ska bli spännande!
    Annars tycker jag inte föräldrargruppen har vart någon höjdare precis...

• Nina75

Då är det kanske bara den bm som jag har som gör besök på förlossningen med sina grupper....

• HelenR

I lördags va vi med i Östran och Ölandsbladet. ska väl komma i barran nu i veckan eller till helgen...

Svar på tråden Kalmar-tråd