• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • HelenR

Okey,men de e bara till och kika i barran i veckan och se om du hittar oss=) De e ju tur att folket inte ska kolla på mig utan på Anton=) hihihii

Måste ju snart visa upp lillkillen.. Men såg att ni skrivit upp fikalista till nästa helg...Får se om man kan då....

• Andi Pandi

Grattis Salsan. Härligt att det lyckats.
    Maj77: Känner mig lugn och sansad. Mest uttråkad av att gå hemma och inte göra annat än vänta. Men den som väntar på nåt gott........! Hur känns det själv nu när du är mamma? Stor förändring eller kommer man in i rollen snabbt? Ni var så fina i tidningen!
    Oj nu börjar Babyboom på tv, måste kolla.
    Ha det.....!!

• Minname

hemma från förlossningen nu oj oj oj det börjar kännas lite verkligt och skrämmande... allt på samma gång!! kan itne fatta att jag är på g men allt det där och det som hör till. Konstigt att man kan ha sån oro över ett par dagar av ens liv. hehehe jaja det är snabbt över ju!!

• HelenR

Andi Pandi. Visst e de tråkigt och gå hemma,de finns liksom inte så mycke och göra.. Dom sista veckorna e riktigt långsamma....

Ingen som e sugen på någon fika i veckan... Jag har inte så mycke och göra om dagarna mer än och ta hand om lilla Anton....
    Tänkte dom som inte hade något och göra om dagarna...Men helgerna kanske e bäst??

• Nina75

Jag är också hemma i veckorna, men har lite krångel med bil då. ( har jag för det mesta ifs) Just denna veckan har jag mycket inbokat, men en annan vecka fikar jag gärna.

• Minname

helene- om 10 veckor är jag med förhoppningsvis på g att vara hemma mycket!!! =0)

• Minname

föresten ville bara berätta att du är med i barran idag helen fina ni är alla tre!!!

• Nina75

För er som vill ha lite inspiration:
    Idag ska jag baka äppelmuffins *mums*

• HelenR

Jag ser ju hemsk ut på kortet hihih=) De e bara säga till dom som vill fika.... Nina du ska ju snart ha så jag kan förstå att du har mycke och göra innan dess...Om de nu e så att du har mycke och göra innan lill*n kommer??

• Nina75

HelenR - Egentligen har jag inte så mycket att göra. Har bara bokat in träffar med mina vänner
    Tyckte ni var fina på kortet alla tre, jag har ju inte sett er på irl förståss
    Kan meddela att muffinsen blev vråålgoda, tur att jag har fikagäster i em så jag får äta några extra

Svar på tråden Kalmar-tråd