• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Nina75

Det är ju väldigt jämnt mellan datumen...

• Nina75

Fick just veta att jag kanske inte kan på sön så jag stryker mig från listan i fall att.

26 sept
    lillefrejen
    Andi Pandi
    Salsan
    Knyttet
    Tufsan
    Aphrodite
    Bebben04

3 okt
    Nina
    minname
    Andi Pandi
    IceLizzie
    Salsan
    Knyttet
    Maj77
    Tufsan
    Aphrodite

• annikandy

har ni flyttat tråden igen, springer juh snart vilse mellan alla kalmartrådar Jag tänkte skriva in mej på fikalistan. Imorgon ska vi på ul så jag väntar att skriva in mej på bf listan tills imorgon. Måste juh passa på att säga lycka till te HelenR.

26 sept
    lillefrejen
    Andi Pandi
    Salsan
    Knyttet
    Tufsan
    Aphrodite
    Bebben04
    Annikandy

3 okt
    Nina
    minname
    Andi Pandi
    IceLizzie
    Salsan
    Knyttet
    Maj77
    Tufsan
    Aphrodite
    Annikandy

• maj77

Hej! Hoppas att allt är bra med er alla! Jag själv mår rätt ok. Dagen D närmar sig med stormsteg...
    Ville bara berätta att på fredag åker jag till Ullared och hoppas att jag kommer hem lite fattigare! Det ska bli kul, jag ska köpa allt det sista som behövs till mig och bebben =)
    Ha det bra!

• IceLizzie

Hejsan! Hur står det till med alla magarna?? *krama!*

• Nina75

Maj77- Ullared i ditt tillstånd? Ojojoj, håll i magen. :) Men jag förstår dig, det där med att snällt sitta stilla och känna sina begränsningar är inget för mig. (Det är väl därför jag har så ont överallt hela tiden)

• Nina75

Har varit hos bm idag. Jag fick en så rolig komentar.
    När jag lade mig ner så hon skulle mäta magen utbrister hon, -Men herregud, den står ju rakt ut :)
    Och oj, det gör den verkligen. Bebisen ligger inte i min kropp utan hänger en bit långt där framför i magen. Sf-måttet var 38 cm i v 35+2, vilket är en bit över översta kurvan. Inte undra på att jag har ont i ligamenten.
    Förra barnet låg i mer innuti min kropp och sf-måttet var lite lägre.
    Nu är det dax att promenera till dagis och hämta tjejen, sen ska vi ut och gräva i trädgårdslandet.( sen är jag nog invalid i ett par dar :))
    Ha en bra dag.

• Minname

Nina75 : haha som jag då... var ju begis att spränga övre streket jag men lykades precis komma på det!! min den låg högt den...
    spännande då har du nog en bliviande austronaut i din kula!!!

• annikandy

Nu har jag varit på UL så nu kan jag lägga in mej på BF-listan. Var helt underbart att än en gång få se den lill* Ha en fortsatt bra torsdag allesammans.

BF
    30 sep HeleneR, gissar pojke
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75, gissar pojke
    31 okt Andi Pandi
    22 nov UBJ
    6 dec Tufsan
    11 dec Knyttet
    18 dec Bebben04
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    4 feb Sparven
    21 feb lillefrejen
    26 feb annikandy
    27 Apr Mariiee
    21 maj Soffie, gissar flicka

• HelenR

Vill att de ska hända något nu... Men h*n trivs i min min mage,vill inte alls kika ut...
    Värker i ryggen till och från,men de e liksom inte såna värkar som jag vill ha de,sen känns de som att h*n trycker sig neråt hela tiden,även om jag sitter ner....
    Kan de inte hända något nu???

Svar på tråden Kalmar-tråd