Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Det är ju väldigt jämnt mellan datumen...
Fick just veta att jag kanske inte kan på sön så jag stryker mig från listan i fall att.
26 sept
lillefrejen
Andi Pandi
Salsan
Knyttet
Tufsan
Aphrodite
Bebben04
3 okt
Nina
minname
Andi Pandi
IceLizzie
Salsan
Knyttet
Maj77
Tufsan
Aphrodite
har ni flyttat tråden igen, springer juh snart vilse mellan alla kalmartrådar Jag tänkte skriva in mej på fikalistan. Imorgon ska vi på ul så jag väntar att skriva in mej på bf listan tills imorgon. Måste juh passa på att säga lycka till te HelenR.
26 sept
lillefrejen
Andi Pandi
Salsan
Knyttet
Tufsan
Aphrodite
Bebben04
Annikandy
3 okt
Nina
minname
Andi Pandi
IceLizzie
Salsan
Knyttet
Maj77
Tufsan
Aphrodite
Annikandy
Hej! Hoppas att allt är bra med er alla! Jag själv mår rätt ok. Dagen D närmar sig med stormsteg...
Ville bara berätta att på fredag åker jag till Ullared och hoppas att jag kommer hem lite fattigare! Det ska bli kul, jag ska köpa allt det sista som behövs till mig och bebben =)
Ha det bra!
Hejsan! Hur står det till med alla magarna?? *krama!*
Maj77- Ullared i ditt tillstånd? Ojojoj, håll i magen. :) Men jag förstår dig, det där med att snällt sitta stilla och känna sina begränsningar är inget för mig. (Det är väl därför jag har så ont överallt hela tiden)
Har varit hos bm idag. Jag fick en så rolig komentar.
När jag lade mig ner så hon skulle mäta magen utbrister hon, -Men herregud, den står ju rakt ut :)
Och oj, det gör den verkligen. Bebisen ligger inte i min kropp utan hänger en bit långt där framför i magen. Sf-måttet var 38 cm i v 35+2, vilket är en bit över översta kurvan. Inte undra på att jag har ont i ligamenten.
Förra barnet låg i mer innuti min kropp och sf-måttet var lite lägre.
Nu är det dax att promenera till dagis och hämta tjejen, sen ska vi ut och gräva i trädgårdslandet.( sen är jag nog invalid i ett par dar :))
Ha en bra dag.
Nina75 : haha som jag då... var ju begis att spränga övre streket jag men lykades precis komma på det!! min den låg högt den...
spännande då har du nog en bliviande austronaut i din kula!!!
Nu har jag varit på UL så nu kan jag lägga in mej på BF-listan. Var helt underbart att än en gång få se den lill* Ha en fortsatt bra torsdag allesammans.
BF
30 sep HeleneR, gissar pojke
15 okt Maj77
25 okt Nina75, gissar pojke
31 okt Andi Pandi
22 nov UBJ
6 dec Tufsan
11 dec Knyttet
18 dec Bebben04
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
4 feb Sparven
21 feb lillefrejen
26 feb annikandy
27 Apr Mariiee
21 maj Soffie, gissar flicka
Vill att de ska hända något nu... Men h*n trivs i min min mage,vill inte alls kika ut...
Värker i ryggen till och från,men de e liksom inte såna värkar som jag vill ha de,sen känns de som att h*n trycker sig neråt hela tiden,även om jag sitter ner....
Kan de inte hända något nu???