• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Aphrodite

Ta det nu lugnt i Tyskland minname
    Godis är ju sååå gott så mys ordentligt.
    Syns!

• tufsan

Kan omöjligt sova, , har myrkryp i benen.
    är uppe och äter banan. Det är det jobbigaste just nu, att det liksom kryper i benen när man ska sova. Men en banan och lite mjölk brukar fixa till det. Det är tydligen någoon kaliumbrist som orsakar det, och bananer inehåller mycket av det. Fick tipset här på fl och det har verkligen varit en livboj.

Sov gott alla!

• Minname

Aphrodite : ja då här ska det tas lugnt och vara försiktig... fördelen att vara gravid i 36:e veckan och ut och resa ... hhahaha man behöver inte göra nått!!! jo skratta och se vacker ut. men det ska jag klara av!

Tufsan: vi avlöser en i natten.... känner mig tokigt barnslig har sovit jätte illa och hade ingen babnan och mjölk... har nog lite resfeber hahahah

• HelenR

Hur känner du dig idag Tufsan?Några små känningar?? Hoppas att h*n kommer snart...
    Syns imorgon....

• Andi Pandi

Hej tjejer! Får nog skippa fikat imorgon. Är så förkyld och vill inte riskera att smitta ner både bebisar, mammor och blivande mammor. Får hänga på en annan gång. Ha det så roligt. Kram!

• HelenR

Hej hej.. Jag har en fråga... Har hört att de finns mammabarn jympa,är de någon ålder på hur gammal barnet ska vara??Tänkte man skulle börja....

Hoppas att din förkylning försvinner snart Anna...

Minname:Hur va de nu i Tyskland,fanns de något gått att inhandla??

• Minname

hahah nu är vi hemma utan godis men som tur var fick gubbarna lite sprit.. annars hade det nog varit KRIS... heheh bilen dog i hörby och gubbarna fick nosen under huven. Ett nytt batteri och 700kr mindre på fickna for vi i ilfart vidare. slutade med att vi missade båten med 1 min heheh så vi tog en shoppingtur i malmö istället!!!

gubbarna lugna sig när det fixades lite öl och varsin flaska whiskey till dem!!!

en galen utflykt men jag lovar har itne skrattat så mycekt på länge.... nu ska jag krypa ner och se om den öldrukna gubben överlevde resan!!!

kontentan av det hela så vad gör man om man inte har nått planerat en lör jo åker till malmö över dagen... och handlar 3 ljusstakar!!!

• tufsan

Oj då, det verkar som ni haft ett riktigt äventyr... Ser fram emot att höra detaljerna i morgon!

• Minname

Lägge in fika gruppen idag... tog bort div. ??? heheh för det verkar som Tusfan kommer om inget hänt nyss och minname ja jag kommer... överlevde ju galenskaperna igår!

Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!

Aphrodite
    Tufsan
    Minname
    IceLizzie
    Nina
    Salsan
    Helen
    Friberg
    lillefrejen
    elle200sx

• Andi Pandi

Åhh nu sitter ni snart och fikar. Jag som så gärna ville vara med. Men det är nog bäst och vara hemma och kurera sig. Ha det bäst!!!

Minna verkar som ni haft en rolig resa iallafall. Oftast så är det oplanerade det som blir roligast.

Helen: Tror friskis och svettis har sån gympa. Kolla deras hemsida, där bör det kanske finnas lite info.

Svar på tråden Kalmar-tråd