• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • IceLizzie

Hejsan, tack för ett trevligt fika!! *krama!*

• HelenR

Jag tackar oxå för en trevlig fika.. Måste vi snart göra om.. Sköt om er...

• Minname

bugar och bockar och tackar för en mycket trevlig fika!! Kul att se växande bebisar & magar. Även kul för er som kämpar att ni kom... =0) måtte ni sitta där och pusta och frusta snart!!!

• Friberg

Tackar hjärtligt för att jag fick vara med och fika idag. Det verkligen roligt att träffa de som jag följt här på trådan. Jag lovar att hålla mig mer aktiv, även i sovrummet :) Hoppas att till nästa fika så kan jag komma med nåt nytt.... för hoppningsvis i magen då : ) Ha det bra. Kram Caroline

• Aphrodite

Tack för fikat. Synd att jag fick gå lite tidigare men det var roligt att träffa er alla. Nästa gång blir kanske lite längre stund. (Iallafall om jag kommer utan gubben )

• HelenR

Ja gud vilka magar ni har fått.. Första träffen va ju jag störst och ni hade inte så stora magar=) med gud va dom har växt.. Jag önskar er alla ett stort lycka till....
    Hoppas att vi kan ta en längre fika nästa gång....
    Sköt om er.. kramiz

• Minname

Carolin hahaha då får magen växa bra fort =0) eller vad säger ni tjejer för så långt kommer vi inte ha mellan gångerna så att hon har mage som vi andra hade... där emot en lite kula går lika bra som en stor vattenmelon!!

Aphrodite: får verkligen hoppas det hinner bli en nästa gång nu med allt julstök... annars får man ju klä bebis kanseke och komma ... inte helt fel heller!!

HelenR: ja vi avlöser verkligen av varandra!! Ut med gamla magar och in med nya tycker jag är bra!!

Tufsan: då var det BF dag idag... ska vi se du som skulle ha ett par veckor innan... Enligt BM skulle den komma i tid.. ska bli kul och se.

• tufsan

BF idag!!!

Och jag känner inget särskilt....så segt. Ställer nu in mig på att man kommer få gå här till jul...

• Nina75

Tack för trevlig fika igår. Synd att även jag var tvungen att pysa tidigare. Jakob åkte till Schweiz igår på jobb så nu är man gräsänka en vecka

Tufsan - Jag tror jag ska gissa på att du får en liten lucia dvs en tjej på luciadagen. Orkar du vänta tilld dess?

Svar på tråden Kalmar-tråd