Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Ikväll blir de myspys med lilla familjen=),imorgon ska man tvätta=( inte kul sen ska jag på 1-års kalas,och på söndag så ska jag fika med er tjejer....
Jag skriver upp Linda med som ska med på söndag.....
Lista FIKA:
Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
lillefrejen
elle200sx
Hallå på tråden!
Här händer det just ingenting, det känns som den lille inte vill titta ut förrens jul....suck! Gårdagens projekt var kanelbullar och qigong. Idag har jag inte kommit på något bra ännu. Kanske en långpromenad i grådiset, med mobilen... i fall i fall.
Ha en bra dag ni också!
aaaahh men tufsan jag som hunnit nästan tro att nått var på g. Sluta luras!!!
här sitter man i lugn och ro och tror sig få sin lugna helgen... men nipp ikke så nikke... fick erbjudande att upp 5.30 imorgon och in i bilen för att åka ner till tyskland över dagen... tjoo hoo sprit som jag inte får dricka ( änn i alla fall ) och godis... vem tar inte chansen!!!
4,30 var det nog.. men men sover gör man ju ändå inte nu om nätterna så va tusan!!
obs!! trots detta kommer jag nog ändå till fikan... är ju hemma på sön!!
Lista FIKA:
Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
lillefrejen
elle200sx
Trevlig helg på er allihop!
Ses på söndag!
Trevlig helg allihopa. Ska ta med Minname till Tyskland imorgon. Tänkte hon kunde behöva ett äventyr nu innan det är dags. Känns dock som det kommer bli en lång dag, start 4.30. Vi tar en kombibil så i värsta fall får vi slänga in henne där bak :)
Vi ses på fikat!
Minname och Friberg: Ha det så skoj på resan, köp nu mer godis än alkohol!!!
Alla på tråden: Ha en härlig helg, vi ses antagligen på söndag!
ja då ingen fara på taket.. minna ska bara köpa choklad och parfym för alla pegnarna.. till gubben stora sorg.. han som trodde han fick tömma kontot och köpa whiskey för pengarna!!!
Tufsan : hopppas du är hemma på sön så du kan fika. Ring om du ska för dp kan jag ta dig i bilen på väg in.. inte ska du köra heller... =0)