Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Minname: Ja det är klart, julen hägrar med allt stök. Tänkte inte på det, sedan har vi ju inte långt kvar... oj, tänk om det blir fika med ett litet pyre då..coh vi kämpar på med jobbandet
Var hos bm idag och det var lika roligt som vanligt. Bebben bråkade med bm när hon skulle ta sf-mått samt när vi lyssnade på hjärtljuden så gjorde den en liten krumelur...
Härligt! Det lilla livet är fortfarande vaken och pigg
Har du också varit hos BM idag, Aphrodite?
Jag också ´+ en kompis till mig också. Lustigt.
bebben växer iallafall som den ska. Det syns ju på min mage om inte annat.
Tack för en trevlig fika igår, alla som var med.
Har du också varit hos BM idag, Aphrodite?
Jag också ´+ en kompis till mig också. Lustigt.
bebben växer iallafall som den ska. Det syns ju på min mage om inte annat.
Tack för en trevlig fika igår, alla som var med.
lillefrejen: Vilket sammanträffande
Lika härligt att höra hjärtljuden varje gång
en annan ska till BM på mån på lucia =0) trevligt som den. ska få min tens apparat då.. det är ju verkligen tecken på att det närmar sig!
Man längtar tillbaka nu när ni pratar om era magar. Men de får vänta ett bra tag till=). Jag vill jobba och så innan nästa kommer=) Nu håller jag på pluggar til körkortet,tyvär så har jag inte de,så de e plugga hela dagarna här hemma....
Helen: går det så fort innan man saknar detta jätte paketet man har på magen... uj uj uj ... själv vill jag nog bara ta av mig det och hellre ha en liten på armen som du har!
Minname: så du skaffar en TENS-apparat. JAg fick erbjudande från min bm idag om jag ville ha det. Ville kolla upp det och meddela vid mitt nästa besök 20/12. Meddela gräna vad du tycker om det. Har svårt att bilda mig en uppfattning.
jag fick testa den hos min massör och jag älskar den!!! min kompis födde barn på tens och lustgas. hennes tens-apparat var hennes bästa kompis!!!! så just nu har jag bara + att säga om den!!! men jag får hem den och testar den lite till så berättar jag vad jag tycker.
lite svårt att veta innan förlossning hehehe
Tjena! Tänkte bara berätta att jag verkligen kan rekommendera tens apparaten. Hade stor nytta av den hemma när värkarna satte igång. Så ni har inget att förlora om ni tar ut en hos bm. Visst det kostar en hundring men det är det värt.