• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Maerion
    BillaBong - Vilka härliga bilder! Kul sida =)
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • BillaBong
    Maerion skrev 2006-08-15 21:46:55 följande:
    BillaBong - Vilka härliga bilder! Kul sida =) ♥ Mamma till Nora 060425 ♥

Ja visst var det häftigt att se! :D Mycket ser man ju har kommit tillbaka, velour/plysh t.ex. Det är jag helt galen i nu! :P

d(-_-)b
  • Coccos

Måste nog säga att jag tycker att den här sidan du hittade, Billabong, är lite knäpp. Kan inte säga riktigt varför, kanske är det bildtexterna?

BillaBong skrev 2006-08-15 21:09:59 följande:
    Sökte på barnsele på google och den här sidan kom upp: www.algonet.se/~wschedin/lennart.html Handlade inte speciellt mycket om just barnselen, men det var lite kul att se alla bilderna... d(-_-)b
  • Kärleksdronken

Idag ska jag shoppa garn och göra bollar till mitt retro-lapptäcke. Om det blir några bollar över kanske jag kan få till ett bröllop också!

• bettzen

kärleksdronken: Glad Hoppas det slutar bättre bara än mina föräldrarsLedsen Men det sitter kanske inte i bollarna! *hoppas*

• BillaBong
    Coccos skrev 2006-08-16 08:53:34 följande:
    Måste nog säga att jag tycker att den här sidan du hittade, Billabong, är lite knäpp. Kan inte säga riktigt varför, kanske är det bildtexterna? BillaBong skrev 2006-08-15 21:09:59 följande: Sökte på barnsele på google och den här sidan kom upp: www.algonet.se/~wschedin/lennart.html Handlade inte speciellt mycket om just barnselen, men det var lite kul att se alla bilderna... d(-_-)b

Haha! Ja bildtexterna var kanske lite ... eh ... egna? Men jag kikade mest på bilderna

d(-_-)b
  • Coccos
    BillaBong skrev 2006-08-16 11:49:31 följande:
    Coccos skrev 2006-08-16 08:53:34 följande: Måste nog säga att jag tycker att den här sidan du hittade, Billabong, är lite knäpp. Kan inte säga riktigt varför, kanske är det bildtexterna? BillaBong skrev 2006-08-15 21:09:59 följande: Sökte på barnsele på google och den här sidan kom upp: www.algonet.se/~wschedin/lennart.html Handlade inte speciellt mycket om just barnselen, men det var lite kul att se alla bilderna... d(-_-)b Haha! Ja bildtexterna var kanske lite ... eh ... egna? Men jag kikade mest på bilderna d(-_-)b
    Jo, jag förstog det. Och jag håller med om att de är roliga att titta på.
Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.