• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Ankmor

Ops, glömde; inte min auktion! Jag sitter bara och spånar på tradera

• Ankmor

Cecci78; en sådan mysdress i brunt hade jag också Min syster fick ärva den efter mig, tyvärr finns den inte kvar längre.

• bbb

Cecci78: Gud vilka fina kläder!! Du har ju grävt guld!

• Maerion
    Cissi - Åhh vilka underbara dressar! Jag är sååååå avis!
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Kärleksdronken

Ankmor, en sån lampa som du länkade till är ju väldigt 80-tals-retro nu, såna har ju börjat nytillverkas nu och säljs dyyyrt i inredningsbutiker. Jag tyckte att dom var förskräckliga för ett par år sedan, nu tycker jag dom är rätt coola. Man ändrar sig hela tiden.

• Cecci78

De där plyschdressarna var i ganska ok skick men det fanns andra riktigt härliga kläder som är totalt utslitna:( jag har tvättat upp en del byxor som var i bra skick. Funderar på att sälja lite på Tradera, mycket är iofs hemmasytt men det kanske säljer ändå? De är sydda av en som kan och vet hur man skulle sy:)

• Kärleksdronken

Cecci 78, hemmasydd är väl det bästa! Skriver du bara ordet retro eller nostalgi så säljs det nog bra! Men ska du inte spara? Själv sparar jag nästan allt, hoppas mina barn kommer ha glädje av det!

www.tradera.com/auction/aid_31819215
    en orange badbalja

• Veladis

Men kärleksdroken, blev en inte lite dyr, tycker du???
    Men ska det va´så ska det...

• Kärleksdronken

Veladis, dyr?! Ha, du är på min sambos sida hör jag Nä, jag hade betalat ännu mer om det behövts, jag kände starkt att jag ville ge den ett hem!

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.