• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • norgesessan

kärleksdronken, nåt liknande hadde jag när jag var liten, fast det var tjockare nallar, sen var det en kula mellan varje..har sätt den på bild...

• bettzen

maerion: jag tycker det där verkar helknäppt..Vad är det för folk som köper reakläder för att sen sälja dem på tradera?? Tycker inte det verkar schysst, jag tycker de borde känna sig som att de lurar folk? Men det är ju ett under ibland hur folk funkar.

• Coccos

Håller med om att det är irriterande när folk säljer rea-kläder på Tradera. Det är också irriterande när folk lägger in PoP, IdaT, Molo och Katvig som retro-kläder fastän de är oanvända och nya.

Men det mest irriterande av allt är att den här tråden (just den, den här tråden ska känna sig skyldig) har fått mig att börja handla på Tradera! Igår vann jag min första auktion... Och jag är inte på långa vägar färdig, har precis fått blodad tand.

• norgesessan

hehe, grattis coccos...har inte blitt fångad ennu..har inte råd, så jag får titta istället....

• Coccos

Eh, norgesessan, jag har inte heller råååååååååd! Hjälp!

• Coccos

ja, jag funderar faktiskt på vad man kan rota fram ur gömmorna. Men det är svårt att föreställa sig att någon annan skulle vilja ha det man själv ratar. Men, smaken är ju som baken, så jag borde kanske ge det ett försök.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.