• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Maerion
    Amanda - Trodde först att du pratade om en sån åkpåse som jag nämnde och mitt hjärta höll på att stanna
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • bbb

Kul att ni är positiva till blogg/webbshop-idén....jag behövde det för i går fick jag en svacka när jag tänkte mitt lillaprojekt... Jag bor i lägenhet och har inte världens möjligheter när det gäller lagerhållning. Nu har jag rensat ur en garderob till förmån för alla mina retroinköp. Har fortfarande inte löst problemet med det som låg i garderoben från början, men det är ju en helt annan fråga!

Jag kommer vara diskret med detta i fortsättningen...den som är nyfiken får titta in i mitt galleri. Hoppas det blir verklighet inom en mycket snar framtid!!!

• Maerion
    Bettzen - Jaa, såg den jag med! Underbar! Jag har ju visserligen en liten tjej, men tyvärr har hon precis vuxit ur den storleken..
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Coccos

Hello! Jag har nu lagt in bilder på mina senaste retrofynd. Finns i galleriet under just retro.  Det finns en bild som är specialtagen just för dig, bettzen!

• bettzen

coccos: Det måste ju vara den där härliga skrattbilden! Glad Å va fin hon är i din gamla klänning!

• Coccos

Nä, det var inte den. Det är den med den röda overallen. Kolla igen, och kolla noga!

• bettzen

hahahahaha, å herregud coccos. Du är för härligGlad! Hi hi, gu så kul:) Planerat eller blev det bara så den här gången också? Hur långa är dom egentligen? Skrattande

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.