• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • KarJac

Okej, ni måste hjälpa mig med fler omoraliska dilemman- där nog varken tvångsakning eller utrökning hjälper - Vad ska vi göra med dagens politiker som bara går på krogen för våra skattepengar och inte kan skilja en toblerone från en strippklubb?

• Lycklig 76a

Hej igen! va skönt att höra att fler står på ens sida!!
    Jag har funderat på det här med politiker och det hänger faktiskt ihop lite med vad vi talade om igår... Även politiker kan ju få spriten hemkörd... Jag menar, då behöver de ju inte gå på krogen. Dessutom vill ju svartspritsäljarna ha cash, de tar inga kreditkort & då får de ju punga upp med pengarna liksom
    Eller så får de banne mä sänka priset på krogen. Då kommer det inte gå åt lika mycket pengar för politikerna och de behöver inte sno "så mycket" av våra skattepengar
    Vill gärna veta vad Ni tycker om förslaget!!!

• Lycklig 76a

KarJac: Att politikerna inte kan skilja en Toblerone från en stripklubb, det undrar jag om det går att göra något åt Jag har fått för mig att det är just därför de blivit politiker, så de både kan äta kakan och ha den kvar

• Lycklig 76a

va är Ni??? Ja, ja även moralkärringar och gubbar måste väl sova någon gång

• Aquariana

Moralpolisens rakningsskvadron har vaknat! Giv upp! Näste man till rakning.

Har också undrat över det dör med toblerone och strippklubbar.... vaaaad kan det bero på.....

Kommer ni ihåg Marjasin? han som klippte sönder kvitton så de blev lika korta som han själv

Han skulle behövt sig en rakning han

• Aquariana

Kolla min rakhyvel valnötshandtag minsann!

• Kojak

Jag för min del tycker att det verkar högst omoraliskt att vara uppe stöka i dennna sena timme.
    Inte ska väl vuxna mäniskor vara vakna på natten och härja. Nej man ska lägga sig tidigt och gå upp ännu tidigare. Det har min farmor lärt mig (även om hon alltid gick och sov middag senare). Men just att vara uppe med tuppen är väldigt dygdigt.

• Lycklig 76a

Kojak: Ja! Håller med. Vi får se till att bli skallperade allihopa som är vakna nu rå
    Fast hur kommer det se ut?? Högmoralens tanter utan hår?? Nä, vi får bestraffa oss på annat sätt... Kanske tvinga oss att dra oss i sängen på morgonen skulle vara lämplig bestraffning

Aquariana: Supersnygg hyvel

• Lycklig 76a

Ser att du håller dig i högmoralstrådar aquariana Helt rätt inställning!

• Aquariana

Min pappa har alltid tyckt att jag sovit för lääääänge på morgonen och varit uppe för seeeeent på kvällen. Bara för at han skuttar upp som en tupp i gryningen. Men nu har jag ju kommit på hans knep; somna i soffan framför 18-nyheterna.... Fusk, fusk! passa dig pappsen snart kommer jag hem!

Finns det nån mer högmoralstråd än denna Lyckig 76a?

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)