• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Aquariana

hallåååå *ropar försikrigt i mörkret*

• Wolfhound

Aquariana: Självklart måste vi hålla ett vakande öga på de omoraliska dokusåpadeltagarna. Vi använder kamerorna, annars vet vi ju inte hur omoraliskt de betér sig därinne. Men vi ska inte ge dem något som helst annat att äta än hårt bröd och vatten. Inga cig och ingen alkohol

• Wolfhound

Aquariana: Absolut! Rakning av samtliga omoraliska personer blir obligatorisk i det nya omdanade samhället. Då lär dom sig förhoppningsvis att se skillnaden på moral/omoral. Du är en idealisk moralpolis.

Vi får göra en omröstning här. Vilka röstar på Aquariana som det nya samhällets moralpolis. "räcker själv upp en hand"

• Aquariana

Står redan i givakt med rakhyveln i högsta hugg!

• Wolfhound

Aquaria: Ok, eftersom jag är moralminister så utser jag dig härmed till moralpolis. Du har befogenhet att använda rakhyveln på det sätt du själv finner mest lämpligt och på de kroppsdelar du själv väljer.

• Aquariana

hehe, *utropar från FL's högsta topp*
    Passen eder, alla omoralens orakade tjänare, här komma moralens riddare nr 2 (näst efter wolfhound). Vik hädan ni orakade!

• Wolfhound

Aquariana: Mooohahahahahaha Det är rätta takter

Jag lovar jag höll på att skratta mej av stolen

• Aquariana

Oooops! Du får hålla i dig

UNdras om man ska använda rakskum eller utan, vad anser partiet?

• Wolfhound

Aquariana: Rakskum är alltför lindrigt. Kör på utan ^
    Jag har tagit på mej ett säkerhetsbälte nu, så jag sitter stadigt inför nästa skrattattack

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)