• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Aquariana

Ok, då blir det utan rakskum, kanske med lite vatten och tvål om det går alltför trögt, det få ju inte ta för lång tid på varje.... om det är många som ska rakas hehe.

Gör det ont kan de få tugga på en moralkaka som tröst !

• Aquariana

Här verkar skrivar moralen vara låg. Menar ni att ni ligger och trynar allihop! Fy vad omoraliskt! Akta erm rakhyven är nyslipad

• Lycklig 76a

jag tycker det är omoraliskt att anmäla folk på FL, för att man sagt åt dem att de är xxxxxxx (ett annat ord för stukat foten) Jag menar, är man riktigt elak mot någon, så säger jag ifrån!!! Jag är en stolt moraltant! Ska skalpera människan om jag får tag ienna... Mohahahahahahahahah

• Lycklig 76a

Högst omoraliskt vill jag tillägga!!!

• Erasmus

Tandläkarbesök är omoraliskt dyrt!! Dags att göra dessa besök billigare..kan vi inte slopa lokalbedövningen?!?! Kanske pressar ner priserna till en moraliskt godtagbar nivå?

• Lycklig 76a

Kanske tandläkaren kunde använda "lågenergilampa" och spara lite el. Det är ett himla slöseri att bränna på sjuset, som de gör
    Tandläkare är omoraliska de också förresten. De arbetar i ett ockerimperium (tänk om min snälla tandläkare visste vad jagskrev här )

• Erasmus

Lycklig 76a: Sant..ett gäng omoraliska ockrare!! Nå..då får väl vi lekmän utföra amatörmässiga rotfyllningar på denna moraliska omoraliska svulst..utan bedövning!!!!

• Lycklig 76a

Nä, jag tycker det är mer än omoraliskt att göra ingrepp utan bedövning!!! Men dom kunde gott bjuda på den, när man ligger där så snällt och gapar, fast man är så skraj så man är nära till lipen

nu ska jag till jobbet! Så jäkla omoraliskt att tvingas jobba när andra sover... återkommer vid midnatt och skriver något riktigt smarrigt omoraliskt!!

• Lycklig 76a

Föresten... någon som vet något mer omoraliskt en bilverkstäder??? Va tror dom att bilar inte går sönder efter klockan fem eller jag kör runt med en ruta som inte går att veva upp, jag kommer få nackspärr ju och nån buse kan sno min spelare...

Tack och hej!

• Wolfhound

Här går moralens vågor höga Det är bra. Får jag bjuda på en kopp kaffe och ett fat moralkakor kanske?

Lycklig 76:a: Ja, fy för FL-anmälare!! Skalpera mera
    Bilverkstäder ska ha dygnet-runt-öppet! Annart ska jag skicka Aquariana på dom, hon gillar att raka folk, utan lödder. Mohahaha
    Erasmus: Till tandläkaren kan man ta med sig en maschete,(lång djungelkniv fast kanske fel stavning) och vifta hotfullt och begära gratis bedövning

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)