• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • mamma 05 07 09

helenas83: det va ingenting jämfört med tungan...och jag är en piplisa haha

• mammaNena

sofye: då kanske jag vågar :P  då ska jag bara hitta nån bra att göra det hos. det blir väl gbg.. får väll smita dit nån dag

• mamma 05 07 09

BlåRosen: man själv kanske tycker det är fint. Och ens partner ser det jue...det räcker väll?

• BlåRosen

Elviraspappa ,, beror på..allt förmycket tatueringar är inte snyggt..
    Men visst "typ"
    en på vardera arm å en på benet el höften/skinkan.. så dom är utspridda,, så ser det inte plåttrigt ut..

Men 3st max av tatueringar...

Så som jag säger om ringar & smycken,, det blir för plåttrigt med många..

• BlåRosen

Sofye ,, visst självklart...Men jag ställde bara en fråga

inget direkt svar har jag fått på den..

Varför ha piercing runt hela kroppen då det ändå inte syns???

Personligen anser jag det bortkastade pengar.. Men det är jag det...

• M I R R E

elmah: Nä du missförstod : 1 i näsan, 1 i läppen, 1 i tungan, 2 i höger bröstvårta, 2 i vänster bröstvårta och sju st där nere.

Nej det gör inte ont, inte ett dugg. Men en av dom gjorde ont att göra. Men jag var ganska tajt med en piercare så det blev som det blev.

Jag älskar piercingar men kommer nog inte göra fler...

Någon frågade varför man gör dom i könsorganen. Det finns ju piercingar för syns skull sen finns det funktions piercingar och det är dom jag gillar. Jag skiter i att ingen förutom min man ser dom. Dom ger mig något i mitt liv. Dom är inte bara gjorda för syns skull.

Jag har full förståelse för att man väljer att låta bli att göra dom...

men varje piercing är en del av mig. Just nu har jag dock plockat ur alla i ansiktet förutom tungan men det är för att jag inte satt tillbka dom sen min son låg på sjukhuset och där fick jag inte ha dom.

• mamma 05 07 09

BlåRosen: jo jag har svarat...mitt svar va:

man själv kanske tycker det är fint. Och ens partner ser det jue...det räcker väll?

dessutom får man oftast rabatt om man gör många :P

• Elviraspappa

Blårosen : varför då tatuera sig ? på skinkan syns det väl inte ? Piercing gör man för sin egen skull , och det är som att gå och ha en ring på fingret eller ha en hals kedja , Det är en besmyckning som inte är beständig . Man kan om man vill och tröttnar ta bort den , Det är ju kört med en tatuering om man tröttnar på den , Det bli väldigt kost samt om man vill ta bort en tatuering ,och det blir aldrig bra , Då är ett Piercing ärr , obetydligt , Men jag är absolut inte Emot Tatuering ska själv rita på mig Du frågade också varför man könsPiercar sig : Jag ska leta ett utrag i från detta med historia ang , piercing , men det finns LÅNGT till baka i tiderna , Tjejer piercar sig där nere , för att det är snyggt och för att det ger en förstärkning i sexet för dom flesta . Man hjälper naturen på vägen . Killar pirecar sig också för samma anledning , och detta med kropps modifikation kommer alltid at finnas . Finns alla former så stort och vanligt det är i dag , trodde man aldrig för 30 år sedan att det skulle bli , idag kan en Bankchef ha en PA ( vet en som har ) eller hon i snabbköpet har en i läppen . dom finns överallt och vi som gillar piercingar , Tycker det är roligt , Men för dom som är motståndare är det bara att beklaga , Men det finns motståndare till allt så det är bara skita i vad folk tycker . man gör det för sin egen skull ! Jag själv har 1 ampallang , 1 i örat funderar på att göra 1 till var tror ni jag vill göra den ?

• linda87

oh nån som vet nån bran bild eller flera på piercade klitkappor...? Vill kunna jämföra o se om jag oxå kan göra en ju...:-P

Svar på tråden Piercing ! Se hit !